سالانه سه هزار اثر به جشنواره «هنر آسمانی» ارسال می‌شود
کد خبر: 3926338
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

سالانه سه هزار اثر به جشنواره «هنر آسمانی» ارسال می‌شود

سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه ضمن اعلان خبر ارسال سه هزار اثر هنری در هر سال به جشنواره هنرهای آسمانی، گفت: برنامه ما بر این است که در هر استان یک مدرسه به طور مجزا تبدیل به مرکز آموزش مهارت‌های کاربردی شود.

ارسال سه هزار اثر هنری در هر سال به جشنواره هنر آسمانیبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملانوری، شامگاه سه‌شنبه، 8 مهرماه، در آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز آموزش مهارت‌های کاربردی حوزه که در این مرکز برگزار شد، با اشاره به اولویت‌های کنونی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، گفت: باید طرح آمایش حوزه‌های علمیه را مد نظر داشته باشیم هچنین برگزاری دوره‌های مختلفی که وظیفه معاونت تبلیغ است.

ملانوری تصریح کرد: ما باید در درختواره دانشی مهارت‌های تبلیغ هر آنچه را که نیاز جامعه امروز است در نظر بگیریم.

وی گفت: با مجموعه‌های مرتبط با موضوعات جدید تبلیغی همچون رسانه و فضای مجازی، ارتباطات خوبی برقرار شده تا از ظرفیت‌های آن‌ها در راستای تبلیغ دین مبین اسلام استفاده شود.

سرپرست معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه تصریح کرد: مدارس تازه ساختی داریم که فضای لازم برای استقرار نیروهای متخصص در زمینه تبلیغ و آموزش مهارت‌های کاربردی را دارند و در صدد استقرار این نیروها در قم و سایر استان‌ها هستیم.

وی افزود: برنامه ما بر این است که در هر استان یک مدرسه نیز به طور مجزا تبدیل به مرکز آموزش مهارت‌های کاربردی شود.

ملانوری گفت: در موضوع هنر برنامه ما آموزش طلاب برای حضور در رسانه و فضای مجازی خواهد بود.

وی تصریح کرد: جشنواره «هنر آسمانی» را نیز خواهیم داشت که از استان‌های مختلف آثار تولیدی را به قم می‌فرستند و در این جشنواره بهترین‌های آن‌ها برگزیده شده و جوایزی را دریافت خواهند کرد؛ هر سال نزدیک به سه هزار اثر هنری از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌شود.

سرپرست معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه تصریح کرد: ما حقیقتاً به دنبال آموزش هستیم و آموزش به معنای دوره‌های مقطعی و چندروزه نیست؛ آموزش باید عمیق و دقیق باشد و ما به دنبال این هستیم.

انتهای پیام
captcha