فراخوان مقاله ششمین همایش «مالی اسلامی» منتشر شد
کد خبر: 3926439
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
از سوی انجمن مالی اسلامی ایران؛

فراخوان مقاله ششمین همایش «مالی اسلامی» منتشر شد

فراخوان مقاله ششمین همایش «مالی اسلامی» با محوریت «حکمرانی مطلوب و تاثیر آن در بازارهای مالی» از سوی انجمن مالی اسلامی ایران منتشر شد.

به گزارش ایکنا، ششمین همایش «مالی اسلامی» با محوریت «حکمرانی مطلوب و تأثیر آن در بازارهای مالی» آذرماه سال جاری از سوی انجمن مالی اسلامی ایران، به صورت آنلاین برگزار می‌شود. در این همایش پژوهشگران مختلف آخرین دستاوردهای خود در زمینه مالی اسلامی را ارائه و مسئولان اقتصادی کشور نیز سخنرانی خواهند کرد.

محور اصلی برگزاری این همایش «حکمرانی مطلوب و تأثیر آن در بازارهای مالی» و سایر محورها نیز شامل استقرار نظام حاکمیت شرکتی مطلوب در نهادهای مالی اسلامی، امکان‌سنجی، طراحی و آسیب‌شناسی راهکارهای هدایت نقدینگی موجود در بورس به سمت تولید با استفاده از ابزارها و عقود مالی اسلامی، امکان‌سنجی، طراحی، قیمت‌گذاری و آسیب‌شناسی ابزارهای مالی اسلامی با توجه به شرایط ایجاد شده بر اثر شیوع کرونا، امکان‌سنجی و طراحی راهکارهای جدید تعاملات اقتصادی با نهادهای مالی بین‌المللی، انتشار صکوک با رعایت ملاحظات سرمایه‌گذاری مسئولیت‌پذیر اجتماعی و جایگاه مسائل زیست محیطی در توسعه محصولات مالی اسلامی هستند.

فراخوان مقاله ششمین همایش «مالی اسلامی» منتشر شد

از جمله دیگر محورهای ارسال مقاله به این همایش شامل نقش و کارکرد مالی اسلامی در صنعت بيمه، تکافل، ضروت، چالش‌ها و راهکارها، حسابداری اسلامی، ضرورت، چالش‌ها و راهکارها، آسیب‌شناسی ابزارها، عقود و قرارداد‌های مالی اسلامی رایج در بازار پول، سرمایه و بیمه ایران و امکان‌سنجی و طراحی روش‌های نوین تامین مالی اسلامی در راستای نیازهای جامعه است.

یادآور می‌شود مهلت ارسال چکیده مقالات به این همایش 20 آبان ماه 99 و مهلت ارسال اصل مقالات 1 آذرماه 99 است.

علاقه‌مندان باید مقالات خود را از طریق ایمیل انجمن مالی اسلامی ایران به نشانی info@iaif.ir به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha