بررسی طرح ساماندهی داوران در جلسه ستاد عالی مسابقات قرآن
کد خبر: 3927328
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷

بررسی طرح ساماندهی داوران در جلسه ستاد عالی مسابقات قرآن

طرح ساماندهی داوران مسابقات در جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور شانزدهم مهرماه، بررسی می‌شود.

بررسی طرح ساماندهی داوران در جلسه ستاد عالی مسابقات قرآن کشور

به گزارش ایکنا، چهل‌وهشتمین جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور 16 مهرماه با حضور اعضای این ستاد به منظور بررسی سه موضوع در محل سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

در نخستین دستور این ستاد، آئین‌نامه ستاد عالی هماهنگی مسابقات مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این آئین‌نامه پس از تأیید در ستاد عالی باید به تصویب کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم نیز برسد.

دومین دستور این جلسه، بررسی طرح ساماندهی،‌ سنجش و ارزیابی داوران مسابقات قرآن کریم است. این طرح در جلسه گذشته ستاد، مورد بررسی قرار گرفت و نقدهای مهمی در مورد آن از سوی قائم مقام شورای عالی قرآن وارد شد.

سومین موضوع، رأی‌گیری برای انتخاب عضو حقیقی ستاد است. با توجه به استعفای «معصومه آگاهی» از عضویت در ستاد عالی هماهنگی مسابقات، در جلسه پیش‌رو برای انتخاب فرد جایگزین رأی‌گیری خواهد شد.

یادآور می‌شود، چهل‌وهفتمین جلسه این ستاد، تیرماه سال جاری برگزار و طی آن اعضای حقیقی ستاد و مسئولان کمیته‌های مختلف انتخاب شدند. از بین گزینه‌های مختلف به ترتیب عباس سلیمی، کریم دولتی، ولی یاراحمدی و احمد حاجی‌شریف به عنوان مسئول کمیته‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی، نظارت و ارزیابی، طرح و برنامه و علمی و فنی انتخاب شدند. همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی زارع، مدیر اداره بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات نیز به عنوان مسئول کمیته بین‌الملل معرفی شدند.

در جلسه چهل‌وهفتم درباره سرنوشت مسابقات کشوری و بین‌المللی قرآن، ساماندهی داوران، فعال شدن شورای معین و... بحث و تبادل نظر شده بود.

انتهای پیام
captcha