عذرخواهی نویسنده راست‌گرای انگلیسی از مسئولان مسجد لندن
کد خبر: 3927507
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵

عذرخواهی نویسنده راست‌گرای انگلیسی از مسئولان مسجد لندن

یک نویسنده راست‌گرای انگلیسی به خاطر توئیت نادرست خود درباره حمله پلیس به مسجدی در لندن، از مسئولان این مسجد عذرخواهی کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از هافینگتون پست، «کیتی هاپکینز»، تحلیلگر راستگرا پس از انتشار توئیتی که در آن به اشتباه از حمله پلیس به مسجد فینزبری پارک (Finsbury Park Mosque) لندن خبر داده بود، عذرخواهی کرد.
 
هاپکینز در توئیت خود فیلمی را به اشتراک گذاشته و مدعی شده بود که پنج مرد که با این مسجد ارتباط دارند، در حال حمله به مأموران پلیس هستند.

مقامات این مسجد که در شمال لندن واقع است، پس از این توئیت، نسبت به این ادعای واهی شکایت کردند. در واقع این حادثه در دو خیابان دورتر از این مسجد اتفاق افتاده بود.
 
هاپکینز توئیت کرده بود: «مسجد فینزبری پارک. درست بعد از ساعت 8 شب. حمله به ماموران پلیس. پنج نماینده دین صلح دستگیر شدند. هیچ پوشش رسانه‌ای وجود نداشت».
 
هاپکینز پس از پی بردن به اشتباه خود این توئیت را پاک کرد و در یک عذرخواهی طولانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که واقعاً از این اشتباه متأسف است. وی همچنین از خدمات اجتماعی این مسجد در دوران همه‌گیری کرونا تقدیر کرد.
 
مقامات مسجد فینزبری پارک با استقبال از این عذرخواهی، در بیانیه‌ای اعلام کردند این مسجد بر نظم اجتماعی، برقراری روابط سازنده و ایجاد شبکه‌های ارتباطی برای رفاه ساکنان این شهر تأکید می‌کند. این مسجد به خاطر ماهیت چند فرهنگی و ارتباط مثبت با پیروان ادیان مختلف، مشهور است.
انتهای پیام
captcha