هشدار حماس درباره ادامه روند سازش با رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3927627
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

هشدار حماس درباره ادامه روند سازش با رژیم صهیونیستی

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) درباره ادامه روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و پیوستن کشورهای دیگر به آن هشدار داد.  

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «صفا»، «خلیل الحیه»، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس، دوشنبه، 14 مهرماه،‌ در دومین نشست بین‌المللی «مسلمانان و مسیحیان در مقابله با عادی‌سازی روابط با اسرائیل» با تأکید بر اینکه عادی‌سازی روابط با هدف تسلط بر توانایی‌های امت اسلامی و غارت ثروت‌های آنها انجام می‌شود، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی برای گسترش سلطه خود در منطقه سوءاستفاده می‌کند.
 
الحیه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی می‌خواهد دولت خود را از نیل تا فرات گسترش دهد، گفت:‌ سازش با اسرائیل خیانت و خنجری بر پشت ملت فلسطین است، اما ملت فلسطین به مقاومت در مسیر آزادسازی سرزمین خود ادامه خواهد داد. فلسطین شکست، عقب‌نشینی و توسعه سلطه رژیم صهیونیستی را نمی‌پذیرد و با ملت مقاوم خود جلوی این اشغالگری خواهد ایستاد.
 
وی با ذکر اینکه دولت آمریکا در پی گسترش سلطه رژیم صهیونیستی در منطقه است، تصریح کرد: آمریکا قصد دارد از مشغول بودن امت اسلامی به اختلافات داخلی، در این جهت سوءاستفاده و حاکمان کشورهای اسلامی را وادار کند تا دست کمک به سوی رژیم صهیونیستی دراز کنند. برخی از حاکمان شکست‌خورده عرب روابط خود با رژیم صهیونیستیِ بحران‌زده را عادی‌سازی می‌کنند تا حکومت خود را تثبیت کنند.
 
این مسئول حماس به علمای این کشورها و کسانی که خود را عالم دینی می‌نامند اما چهره اشغالگران را زیبا جلوه می‌دهند، هشدار داد و گفت: «به هر شکل ممکن با اشغالگران صهیونیست مبارزه می‌کنیم؛ مشکل ما با یهودیان نیست بلکه با اشغالگران و تجاوزگری آنهاست.»
انتهای پیام
captcha