نوزدهمین جلسه ارتقای قاريان ممتاز قرآن برگزار شد + عکس
کد خبر: 3928114
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

نوزدهمین جلسه ارتقای قاريان ممتاز قرآن برگزار شد + عکس

نوزدهمین جلسه ارتقای قاريان ممتاز قرآن کریم، شامگاه 16 مهرماه با تلاوت سه قاری جوان و تحلیل دو نفر از پیشکسوتان قرآنی برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ نوزدهمین جلسه ارتقای قاريان ممتاز قرآن کریم روز چهارشنبه، 16 مهرماه و در شب اربعین حسینی، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد. این جلسه جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و با پخش زنده از تارنمای آپارات همراه بود.

در این جلسه، سیداحمد واقفی و مصطفی یادگاری از تهران و حسین خسروی از یزد به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند. همچنین، محمد عباسی، قاری و داور بین‌المللی و احمد زرنگار، کارشناس قرآنی تحلیل و کارشناسی تلاوت‌ها را عهده‌دار بودند.

در خلال جلسه که دبیری آن نیز برعهده محمودرضا بیژنی بود، تماس تلفنی با محمدجواد پناهی، قاری پیسکسوت و بین‌المللی برقرار شد. این استاد و مدرس قرآن کریم که از جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) گفت‌وگو می‌کرد، ضمن تشکر از شورای عالی قرآن جهت برگزاری این جلسات، آن را اقدامی مناسب و لازم ارزیابی کرد و از قاریان کشور خواست تا در این ایام که جلسات و محافل قرآنی تعطیل یا نیمه تعطیل است، از تمرینات مستمر غافل نشوند و آمادگی فنی خود را حفظ کنند.

همچنین، پس از پایان برنامه، تلاوت مصطفی یادگاری با نظر اساتید به عنوان تلاوت منتخب نوزدهمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم انتخاب شد.

یادآور می‎‌شود، جلسات ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم پس از تغییر ساعت در آغاز مهرماه، از ساعت 18:30 برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha