تداوم آموزش آنلاین در انجمن‌های قرآنی عربستان
کد خبر: 3928510
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

تداوم آموزش آنلاین در انجمن‌های قرآنی عربستان

وزیر امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد عربستان از ادامه آموزش آنلاین و از راه دور در تمامی انجمن‌های حفظ قرآن این کشور در شرایط شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه «الاقتصادیه» عربستان، شیخ عبداللطیف آل شیخ، وزیر امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد عربستان، اظهار کرد: آموزش آنلاین و از راه دور در تمامی انجمن‌های حفظ قرآن این کشور و دارالقرآن‌های بانوان وابسته به آن ادامه دارد.

شیخ عبداللطیف آل شیخ افزود: با توجه به تأکید بر تداوم خدمات در مراکز قرآنی و تلاش برای حفظ سلامت دانش‌آموزان دختر و پسر، جلسات انجمن‌های حفظ قرآن به صورت آنلاین ادامه یافته و آموزش در این مراکز همچنان (در شرایط کرونا) از راه دور انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولان امر بر حفظ و سلامت دانش‌آموزان در انجمن‌ها، جلسات قرآنی و دارالقرآن‌های بانوان تأکید دارند و تعداد قرآن‌آموزان این مراکز به بیش از یک میلیون نفر در مناطق و شهرهای مختلف می‌رسد.

شیخ عبداللطیف آل شیخ تصریح کرد: وزارت امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد عربستان انجمن‌های قرآنی را به پایبندی به دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیرانه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ملزم کرده است.

انتهای پیام
captcha