«دوشنبه‌های قرآنی» با موضوع «رفع غلط‌های حفظی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3928673
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹

«دوشنبه‌های قرآنی» با موضوع «رفع غلط‌های حفظی» برگزار می‌شود

برنامه «دوشنبه‌های قرآنی» مؤسسه همیار قرآن قم، فردا 21 مهرماه با موضوع «با غلط‌های حفظی چه کنیم؟» از اینستاگرام ارائه می‌شود.

به گزارش ایکنا، برنامه «دوشنبه‌های قرآنی» با پرداختن به اصول و روش‌های حفظ قرآن به همت مؤسسه همیار قرآن استان قم به صورت زنده از اینستاگرام ارائه می‌شود.

این برنامه فردا 21 مهرماه با موضوع «با غلط‌های حفظی چه کنیم؟» با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا نجفی و دعوت از محمدحسین بهزادفر، حافظ و مرتل ممتاز قرآن همراه خواهد بود تا مخاطبان با تجربه یکی از رتبه‌داران ملی و بین‌المللی کشورمان در این عرصه بیشتر آشنا شوند. همچنین به سؤالات حاضران در لایو پاسخ داده خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند هر دوشنبه، ساعت 21 از طریق صفحه https://www.instagram.com/alirezanajafi_hamyarquran از این محتوا استفاده کنند.

یادآور می‌شود، محمدحسین بهزادفر، دارنده رتبه‌ سوم مسابقات احسن الاصوات کشور امارات در سال ۱۳۹۴، رتبه چهارم مسابقات کشور الجزایر در رشته‌ حفظ کل در سال ۱۳۹۸،  رتبه اول مسابقات کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته‌ حفظ کل در سال ۱۳۹۳،  رتبه اول مسابقات کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته‌ ترتیل در سال ۱۳۹۴، رتبه‌ سوم مسابقات کشور بنگلادش در رشته‌ حفظ کل در سال ۱۳۹۲ و رتبه‌ اول مسابقات کشوری «تلاوت» سازمان دارالقرآن الکریم (حفظ به همراه مفاهیم) در سال ۱۳۹۲ است.

انتهای پیام
captcha