آغاز مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در خانه‌موزه شهید مدرس / اسامی داوران رشته‌های تحقیق و ترتیل
کد خبر: 3928811
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
از صبح امروز در تهران /

آغاز مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در خانه‌موزه شهید مدرس / اسامی داوران رشته‌های تحقیق و ترتیل

رقابت‌های مرحله نخست آزمون شفاهی مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در رشته‌های حفظ کل، 10 و 20 جزء، به صورت غیرحضوری از صبح امروز، 21 مهرماه آغاز شد.

به گزارش ایکنا، مرحله نخست (شفاهی) چهاردهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) به صورت غیر حضوری و با بهره‌گیری از فضای اسکای‌روم از صبح امروز، 21 مهرماه با رقابت حافظان قرآن در مرحله نخست آزمون شفاهی آغاز شد.

این رقابت‌ها صبح امروز طی مراسمی با تلاوت حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی، خیر مقدم محمد انصاری، مدیرعامل دارالقرآن امام علی(ع) و ارائه گزارش از فرآیند داوری و قضاوت‌های این دوره و تشریح آیین‌نامه توسط سمیه حاجعلی، مدیر دارالقرآن امام علی(ع) به صورت رسمی آغاز شد.

بنابر گفته مدیر دارالقرآن امام علی(ع) «پنج پشتیبان در رشته حفظ، این دوره از مسابقات را راهبری می‌کنند به گونه‌ای که با هر یک از شرکت‌کنندگان در فضای اسکای‌روم ارتباط برقرار کرده و سپس با داور مربوطه ارتباط داده می‌شود(هر داور با یک متسابق). داوران نیز صدای حافظان را هم از طریق تلفن ثابت(به دلیل پیش‌بینی قطعی احتمالی اینترنت) و همچنین تصویری(اسکای‌روم) خواهند داشت».

یادآور می‌شود، به دلیل ترافیک فضای اسکای‌روم از ساعت 8 تا 10، رقابت‌های رشته حفظ از ساعت 10 تا 12 و همچنین در نوبت عصر از ساعت 14 تا 20 انجام خواهد شد. در دو ساعت ابتدایی صبح، قضاوت فایل‌های ارسالی رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل انجام می‌شود.

همچنین اسامی داوران رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل چهاردهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد. در بخش آقایان محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید، سعید رحمانی در بخش وقف و ابتدا، محسن یاراحمدی در بخش لحن و حمیدرضا احمدی‌وفا در بخش صوت قضاوت می‌کنند و رئیس هیئت داوران این بخش را حبیب مهکام عهده‌دار خواهد بود.

داوران بخش بانوان نیز شامل اعظم الوندی و شیما چنگی در بخش صوت، رضوان جلالی‌فر و ایمان صحاف در بخش لحن، معصومه عباسی‌نظری در بخش تجوید و معصومه آگاهی، داور بخش وقف و ابتدا است.

انتهای پیام
captcha