عباس آذرهمایون رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در گفتوگو با ایکنا از همدان، از افتتاح مرکز جامع سلامت بلال حبشی واقع در ۲۴ متری ظهیری این شهرستان خبر داد.
وی افزود: این مرکز جامع سلامت از سوی خیر نیک اندیش زندهیاد حاج محمود ساریخانی ساخته شد و توسط خانواده رحمتی خیر ملایری به نیابت از مرحومه فاطمه کولیوند تجهیز شد.
وی اعمال خیرین را باقیات صالحات خواند و گفت: با افتتاح این مرکز شاهد برکاتی هستیم چراکه کار خیر در حوزه سلامت کاستن از آلام دردمندان است که مطلوبتر خواهد بود.





