اجرای طرح «تلاوت و تفسیر قرآن» در بقاع متبرکه تهران
کد خبر: 3929819
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
مهدی شرفی خبر داد:

اجرای طرح «تلاوت و تفسیر قرآن» در بقاع متبرکه تهران

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از اجرای طرح تلاوت و تفسیر قرآن در بقاع متبرکه و منتخب استان تهران خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه این طرح 30 مهرماه با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در امامزاده صالح(ع) تجریش برگزار می‌شود.

اجرای طرح «تلاوت و تفسیر قرآن» در بقاع متبرکه تهران

مهدی شرفی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در رابطه با برگزاری جلسات تفسیر به ویژه جلسات تلاوت قرآن همراه با بیان نکات مفهومی و تفسیر، گفت: یکی از سیاست‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، شکل‌گیری چنین جلساتی بوده و برپایی آن به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران محول شده است.

وی افزود: در همین راستا مراسم افتتاحیه طرح تلاوت و تفسیر قرآن چهارشنبه، 30 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان، مجتبی عبداللهی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران و دیگر مسئولان در امامز‌اده صالح(ع) تهران برگزار می‌شود.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران اظهار کرد: در مراسم افتتاحیه این طرح مهدی‌ غلام‌نژاد و احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشور، تلاوت خواهند داشت.

شرفی با تأکید بر اینکه طرح تلاوت و تفسیر قرآن به صورت هفتگی و مستمر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در طرح تلاوت و تفسیر قرآن هر هفته یکی از بقاع متبرکه و منتخب استان تهران میزان یک محفل انس با قرآن خواهد بود. در این محفل یکی از قاریان بین‌المللی و ممتاز کشورمان به مدت بیست دقیقه به تلاوت آیاتی از کلا‌م‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه به مدت بیست دقیقه نکات تفسیری آیات تلاوت‌شده را ارائه خواهد کرد. همچنین مقرر شده است که این طرح در سراسر کشور اجرا شود.

انتهای پیام
captcha