تداوم روزهای تلخ کرونایی با فوت ۲۵۲ بیمار جدید
کد خبر: 3929917
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

تداوم روزهای تلخ کرونایی با فوت ۲۵۲ بیمار جدید

سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به شناسایی سه هزار و ۸۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ از فوت ۲۵۲ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته خبر داد.

تداوم روزهای تراژیک کرونایی با فوت ۲۵۲ بیمار دیگربه گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی سه هزار و ۸۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد و گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۳۰ هزار و ۳۸۰ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۰ هزار و ۳۷۵ نفر رسید.

لاری بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۴۲۷ هزار و ۴۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت یادآور شد: چهار هزار و ۷۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.
انتهای پیام
captcha