نهمین همایش ملی «طریق جاوید» برگزار می‌شود
کد خبر: 3929939
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

نهمین همایش ملی «طریق جاوید» برگزار می‌شود

نهمین همایش ملی طریق جاوید با حضور جمعی از صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور به مدت دو روز به صورت آنلاین در دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

نهمین همایش ملی طریق جاوید برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، همایش ملی نهمین دوره اردوی فرهنگی ـ آموزشی «طریق جاوید» با محوریت «انقلاب اسلامی و مقاومت؛ بیداری مستضعفان جهان»، طی روز‌های ۲۹ و ۳۰ مهرماه به صورت آنلاین در سالن جلسات معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، سالن شهید صبوری، برگزار می‌شود.

در این دوره اساتید و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی به بررسی «انقلاب اسلامی و الگوی پیشرفت تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی»، «انقلاب اسلامی؛ مقاومت و قدرت اجتماعی»، «انقلاب اسلامی؛ الگوی مقاومت در منطقه و محور مقاومت ملی در دنیا» می‌پردازند که می‌توان به حضور علیرضا صدرا، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، معز خادم‌حسینی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حجت‌الاسلام یحیی جهانگیری، مدرس حوزه و دانشگاه و نیز به حضور چهره‌هایی همچون تیم اندرسون، پژوهشگر استرالیایی، شعیب بولی، رئیس و امام جمعه مسلمانان اتحادیه آفریقا، نورالدین شیرین، مدیر شبکه تلویزیونی قدس کشور ترکیه و ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، اشاره کرد.
 
این نشست به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و با مشارکت و همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی طی دو روز از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند از طریق نشانی http://sccir.ir/fa/page/۴۷۴۸/ و یا لینک http://eventta.ir/Default/Live اقدام کنند و همچنین می‌توانند یادداشت‌های خود را به آیدی sccir@ در پیام‌رسان تلگرام یا سروش ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha