بازخواست فرد توهین‌کننده به رادیو قرآن مصر
کد خبر: 3930242
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

بازخواست فرد توهین‌کننده به رادیو قرآن مصر

رئیس ستاد ملی رسانه‌های مصر از اتخاذ اقدامات قانونی علیه فرد توهین‌کننده به رادیو قرآن مصر به دلیل انتشار ویدئویی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیا الیوم، حسین زین، رئیس ستاد ملی رسانه‌های مصر، اعلام کرد: برای برخورد با فردی که این اشتباه فاحش را در حق رادیو قرآن مصر، که از جایگاه ویژه، مقدس و محترمی نزد شنوندگان مصری و غیرمصری برخوردار است، مرتکب شده مسئولان امر را در جریان قرار خواهیم داد.

وی افزود: این ستاد تا زمانی که صاحب این ویدئوی توهین‌آمیز مجازات نشود، کوتاه نخواهد آمد و او با این اقدام اجراکنندگان برنامه‌های دینی را، که در راستای نهادینه کردن ارزش‎های دین مبین اسلام تلاش می‌کنند، مسخره کرده است.

رئیس ستاد ملی رسانه‌های مصر در پایان درباره اتخاذ چنین رویکرد غیرقابل قبولی از سوی افراد یا گروه‎ها، که بیانگر انحطاط اخلاقی است، هشدار داد و تأکید کرد: تمامی اقدامات قانونی لازم علیه فرد توهین‌کننده به رادیو قرآن به کار گرفته خواهد شد.

یادآور می‌شود، انتشار ویدئویی از محمد اشرف، جوان مصری عضو گروه استندآپ کمدی این کشور، در فضای مجازی که در آن رادیو قرآن مصر مورد اهانت قرار گرفته، خشم کاربران را در پی داشته است و فعالان رسانه‌های اجتماعی بازداشت و محاکمه وی را خواستار شده‌اند. برخی کاربران نیز معتقدند که محتوای ویدئو از توهین به رادیو قرآن مصر و کارکنانش فراتر رفته و بیانگر اهانت به پیامبر(ص) و صحابه است.

انتهای پیام
captcha