مسابقه کتابخوانی «زیبایی اخلاق» در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3930536
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
به مناسبت ماه ربیع‌الاول برگزار می‌شود؛

مسابقه کتابخوانی «زیبایی اخلاق» در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

مسابقه مفاهیم فرهنگ قرآنی به مناسبت ماه ربیع‌الاول از کتاب «زیبایی اخلاق» از سوی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مسابقه «مفاهیم فرهنگ قرآنی» با هدف توجه به مناسبت‌های مذهبی و پی بردن به مفاهیم قرآنی و عمل به آن، و همچنین تربیت قرآنی و اسلامی، رعایت سبک زندگی اسلامی و آشنایی بیشتر با نحوه زندگی ائمه اطهار(ع) از سوی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می‌شود.

در این سری از مسابقات که به مناسبت ماه ربیع الاول از کتاب «زیبایی اخلاق» تألیف حبیب‌الله فرحزاد در حال برگزاری است؛ قرآن‌دوستان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و پاسخ به ۱۰ سؤال طرح شده در این مسابقه شرکت کنند.

این کتاب معرفی سیره حسن خلق و آموزه‌های رفتاری پیامبر اکرم(ص) و حضرات معصومین(ع) در معاشرت با دیگران است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و تعالی جامعه اسلامی بیش از پیش نیازمند آن است. پیامبر عزیز ما مظهر خلق و خوی زیبا بوده و خداوند آن حضرت را به این ویژگی ستوده است. خود آن حضرت نیز هدف بعثت را نشر و ترویج اخلاق نیک بر شمرده و فرموده است: من تنها از آن رو برانگیخته شدم که اخلاق کریمه و صفات ستوده را در بشر به کمال رسانم و به پایان آورم.

یادآور می‌شود، تاریخ پایان مسابقه ۳۰ آبان‌ماه سال جاری اعلام شده است و به برگزیدگان به قید قرعه جوایز متبرک اعطا خواهد شد.

مریم احمدی
انتهای پیام
captcha