برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نهاجا در دی ماه
کد خبر: 3930559
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نهاجا در دی ماه

مرحله سراسری چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دی‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرحله سراسری چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همت مرکز قرآن، عترت و نماز نهاجا از 6 تا 13 دی‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و اجزاء 1، 3، 5، 10، 15 ،20 و 25 جزء، اذان، مفاهیم و تفسیر براساس جزء 24 تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و جمعی از علما به صورت آنلاین و با استفاده از نرم‌افزار پاسخ پلاس انجام می‌شود.

رقابت‌های کارکنان پایور و وظیفه نهاجا در رشته مفاهیم و تفسیر 14 دی‌ماه برگزار می‌شود و رقابت میان برگزیدگان این رشته در سطح آجا، 10 بهمن‌ماه برپا خواهد شد.

یادآور می‌شود، یگان‌های شهید فکوری تبریز و شهید بابایی اصفهان و قرارگاه پشتیبان مرکز تهران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجموع رقابت‌های گروهی بیستمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌ها توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند.

همچنین مرحله نهایی چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه در سطح آجا با حضور منتخبان ادارات پنجگانه نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجا طی بازه زمانی 4 تا 10 بهمن‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha