14 کتاب جدید مؤسسه قرآن جایزه دبی به زینت طبع آراسته شد
کد خبر: 3930870
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

14 کتاب جدید مؤسسه قرآن جایزه دبی به زینت طبع آراسته شد

14 کتاب جدید مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی در زمینه مطالعات قرآنی، سیره و سنت نبوی و فرهنگ اسلامی به زینت طبع آراسته شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «alkhaleej.ae»، ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی در این باره گفت: با وجود شرایط خاص حاکم بر جهان به دلیل شیوع کرونا و توقف بسیاری از فعالیت‌ها، اما مؤسسه جایزه قرآن دبی موفق شد، آثار و منشورات علمی جدید در زمینه مطالعات قرآنی، سیره و سنت نبوی، فرهنگ اسلامی و... ارائه کند.

وی افزود: با این 14 عنوان کتاب جدید، مجموعه منشورات مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی به 134 عنوان کتاب رسید.

محمد بوملحه تصریح کرد: «معرفة علوم القراءات»(شناخت علوم قرائات) در دو جلد، «دراسة الآيات القرآنية المتعلقة بأحكام البيوع والمعاملات المالية المعاصرة»(بررسی آیات قرآنی مرتبط با احکام فروش و معاملات مالی معاصر)، « بلاغة النظم في لغة الجسم في القرآن الكريم»، و....از جمله آثار جدید این مؤسسه است که به تازگی به زینت طبع آراسته شد.

وی اضافه کرد: مؤسسه قرآن جایزه دبی همچنین با کتابخانه الکترونیکی که راه‌اندازی کرده است، این امکان را برای جویندگان علم و دانش در سراسر جهان فراهم کرده که بتوانند به منشورات این مؤسسه که در زمینه مطالعات قرآنی، اعجاز علمی قرآن، فرهنگ اسلامی و مطالعات مربوط به سیره و سنت نبوی است، دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha