معلم فلسطینی ساکن غزه به‌عنوان معلم برتر جهان انتخاب شد
کد خبر: 3930880
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲

معلم فلسطینی ساکن غزه به‌عنوان معلم برتر جهان انتخاب شد

«اسما مصطفی»، معلم فلسطینی مدرسه دخترانه «حلیمه السعدیه» در شمال غزه از سوی موسسه «AKS Education Award» در هند به‌عنوان معلم برتر جهان در سال 2020 انتخاب شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این معلم زبان انگلیسی پس از شرکت در مسابقات انتخاب برترین معلمان جهان به خاطر خلاقیت و نوآوری در زمینه تدریس و تألیف کتاب‌هایی در این زمینه از جمله کتاب «45 بازی برای آموزش زبان انگلیسی به غیر انگلیسی زبانان» رتبه نخست را کسب کند.

این معلم فلسطینی توانسته در مؤسسات آموزشی بین‌المللی زیادی عضو شود و با شرکت‌های جهانی مختلف همچون مایکروسافت، گوگل، اپل و نشنال جئوگرافیک همکاری کند.

انجمن AKS education در هند سال گذشته لیست 100 معلم برتر جهان را منتشر کرد که در میان آن‌ها یک معلم فلسطینی هم دیده می‌شد.

ایاد احمد السوقی، معلم فلسطینی از شهر جنین در کرانه باختری نیز به خاطر فعالیت در برنامه دیجیتالیزه کردن آموزش، جزو 100 معلم برتر جهان انتخاب شده است.

این معلم فلسطینی در مسابقاتی که در دهلی نو با مشارکت معلمانی از 72 کشور دنیا برگزار شد، شرکت کرد و در نهایت به عنوان یکی از 100 معلم برتر جهان انتخاب شد.

همچنین «رنا زیاده» معلم فلسطینی ساکن نوار غزه نیز سال 2018 جزو 50 معلم برتر جهان شناخته شد.

حنان حروب یکی دیگر از معلمان فلسطینی است که به‌عنوان برترین معلم جهان در سال 2016 برگزیده شد. او لقب بانوی شایسته عرب را نیز در همان سال دریافت کرد.

فلسطینیان به رغم محاصره و تجاوزات روزمره رژیم صهیونیستی همواره در زمینه علم و دانش سرآمد بوده‌اند و خود را در میان برترین های جهان قرار داده اند.
انتهای پیام
captcha