تأکید جهاد اسلامی بر پایبندی به گزینه مقاومت در سالروز شهادت فتحی شقاقی
کد خبر: 3931431
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴

تأکید جهاد اسلامی بر پایبندی به گزینه مقاومت در سالروز شهادت فتحی شقاقی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت بیست و پنجمین سالروز شهادت فتحی شقاقی، بنیانگذار این جنبش، بر پایبندی به گزینه مقاومت تأکید کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز، دوشنبه در بیانیه‌ای در بیست و پنجمین سالروز شهادت فتحی شقاقی، بنیانگذار این جنبش بر پایبندی به گزینه مقاومت تأکید و اعلام کرد که هرگز از ذره‌ای از خاک فلسطین کوتاه نمی‌آید.

در ادامه این بیانیه آمده است که در سالروز شهادت دکتر شقاقی بسیاری از نظام‌های عربی از مسئله فلسطین به عنوان مسئله مرکزی امت غافل شده‌اند.

جهاد اسلامی تأکید کرد که مقاومت با تمامی شیوه‌های آن تا پاکسازی کامل این سرزمین از لوث وجود اشغالگران تنها گزینه ما خواهد بود.

این جنبش تصریح کرد که عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با دشمن صهیونیستی موجب پایبندی هرچه بیشتر ما به آرمان فلسطین خواهد شد.

جهاد اسلامی افزود که ما هرگز روند سازش با دشمن صهیونیستی را که موجب ضایع شدن فلسطین و قدس شده و به رژیم اشغالگر در سرزمین فلسطین مشروعیت بخشیده، به رسمیت نمی‌شناسیم.

این جنبش بیان کرد که اطمینان کامل داریم ملت‌های آزاده که طرفدار فلسطین هستند، هرگز به خیانت نظام‌های رسمی عربی و عادی‌سازی روابط آنها با دشمن صهیونیستی، رضایت نمی‌دهند.

انتهای پیام
captcha