دستگاه‌های مسئول پیگیر هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص) باشند
کد خبر: 3931484
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

دستگاه‌های مسئول پیگیر هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص) باشند

شبکه قرآن و معارف سیما سیاست اسلام‌هراسی و جسارت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را طی بیانیه‌ای محکوم کرد.

به گزارش ایکنا، در پی جسارت دولت فرانسه به ساحت قدسی پیامبر اکرم(ص)، شبکه قرآن و معارف سیما بیانیه‌ای در محکومیت سیاست اسلام‌هراسی منتشر کرد.

من این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ؛ آن‌ها می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند، ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند».

جسارت شرم‌آور دولت فرانسه به ساحت پاک و قدسی پیامبر اعظم(ص)، اتفاق تلخ و دردناکی است که نمی‌توان آن را تنها در حد یك حركت جاهلانه به حساب آورد. سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی سالیانی است که از سوی سران کشورهای به اصلاح متمدن در دستور كار قرار گرفته است و سردمداران کفر و الحاد این سیاست خبیثانه را با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی برای مبارزه با اسلام عزیز و قرآن کریم بروز داده‌اند.

پیامبر اعظم(ص)، نمونه روشن و والای آزادی و معنویت انسان است و قرآن کریم، كتاب رحمت و حكمت و عدالت. وظیفه همه آزادی‌خواهان جهان است كه با سیاست پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های نفرت‌بار مقابله كنند.

شبکه قرآن و معارف سیما ضمن محکوم کردن اقدامات جاهلانه و تحریک‌آمیز دولت فرانسه، پیگیری‌های مجدانه دستگاه‌های ذی‌ربط برای پاسخ به این هتک حرمت را خواستار است».

انتهای پیام
captcha