تجلیل از دختران یتیم حافظ قرآن در حرم امام حسین(ع)
کد خبر: 3931494
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

تجلیل از دختران یتیم حافظ قرآن در حرم امام حسین(ع)

مراسم تجلیل از دختران یتیم حافظ قرآن در آستان مقدس حسینی(ع) در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه آستان حسینی، مؤسسه کمک‌رسانی و اسکان «امام رضا(ع)» وابسته به دفتر آیت‌الله سیدعلی سیستانی در کربلا در ابتدای هفته جاری مراسمی را به منظور تجلیل از دختران یتیم حافظ قرآن در سالن خاتم الانبیاء آستان حسینی برگزار کرد.

«سیدسعدالدین البناء»، عضو شورای مدیریت آستان حسینی، درباره این مراسم گفت: ۷۸ دختر یتیم حافظ قرآن از دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه «سیده رقیه(س)» ویژه کودکان یتیم، وابسته به دفتر مرجع عالیقدر، آیت‌الله سید علی سیستانی در این مراسم تکریم شدند.

وی افزود: مراسم تکریم شامل همه دانش‌آموزان دختر این مدارس بود و علاوه بر آن، «ضحی سعد رشید» دانش‌آموز رتبه اول حفظ و قرائت قرآن در کل عراق از مدرسه متوسطه سیده رقیه(س) نیز به طور ویژه تجلیل شد.

یادآور می‌شود، مؤسسه خیریه امام رضا(ع) وابسته به دفتر آیت‌الله سیستانی در کربلا، یکی از مؤسساتی است که در زمینه خدمت‌رسانی به کودکان یتیم فعالیت می‌کند و تمام نیازهای آنها از جمله مسکن، مسائل بهداشتی، تغذیه و آموزش را تأمین می‌کند. شیخ «عبدالمهدی الکربلایی»، تولیت آستان حسینی نیز موسس و عضو هیئت مدیره این مؤسسه است.
انتهای پیام
captcha