بزرگداشت سیزدهمین سالگرد «قیصر امین‌پور» در گتوند
کد خبر: 3931514
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

بزرگداشت سیزدهمین سالگرد «قیصر امین‌پور» در گتوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از برگزاری مراسم سیزدهمین سالگرد درگذشت شاعر شعر دفاع مقدس و انقلاب «قیصر امین‌پور» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند، ششم آبان‌ماه طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به ارسال دستورالعمل ستاد کرونای استان خوزستان به تمام ادارات مبنی بر عدم برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات و تصمیم ستاد کرونای شهرستان، سیزدهمین سالروز بزرگداشت شاعر دفاع مقدس و انقلاب «قیصر امین‌پور» با حضور مسئولان، هنرمندان شاعر و خبرنگاران ‌به‌صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هشتم آبان‌ماه در آرامگاه این شاعر فرهیخته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم به مقام شامخ شهدای گمنام و دکتر قیصر امین‌پور با نثار گل و قرائت فاتحه ادای احترام خواهد شد، بیان کرد: سیزدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» که قرار بود به‌صورت حضوری برگزار شود، کنسل و قرار بر این است در صورت عادی شدن وضعیت، به‌صورت مجازی که زمان اجرای آن نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند تصریح کرد: تاکنون آثار متعددی از شهرها و استان‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسیده است که بعد از داوری به نفرات برتر لوح سپاس و هدایایی نقدی اهدا خواهد شد.

داود طهماسبی
انتهای پیام
captcha