پویش «پیامبر مهربانی» در یزد راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3931706
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷

پویش «پیامبر مهربانی» در یزد راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به برنامه‌های اقدامات حوزه علمیه خواهران استان یزد به مناسبت هفته وحدت، از راه‌اندازی پویش «پیامبر مهربانی» خبر داد.

پویش «پیامبر مهربانی» در یزد راه‌اندازی می‌شودمریم حسن‌پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا یزد، ضمن محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص)، با اشاره به اقدامات حوزه علمیه خواهران استان یزد در هفته وحدت اظهار کرد: گرامیداشت هفته وحدت با فعالیت در فضای مجازی با تأکید برمنویات مقام معظم رهبری صورت خواهد گرفت.

وی از راه‌اندازی پویش «پیامبر مهربانی» به صورت محلی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی خبر داد و افزود: به این مناسبت مسابقه کتابخوانی از کتاب تاریخ اسلام، مهدی پیشوایی و یا کتاب محمد(ص)، پیامبری برای همیشه نوشته رحیم‌پور ازغدی برگزار می‌شود.

حسن‌پور برگزاری مراسم جشن در فضای مجازی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، تهیه پوستر، کلیپ، پادکست و عکس نوشته با مضمون آموزه‌های نبوی، اجرای بازی‌های کودکانه در فضای مجازی، اجرای مسابقه‌های مناسب کودکان و بزرگسالان در فضای مجای با اهدای هدایای مادی و معنوی را از دیگر اقدامات در هفته وحدت دانست.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به ارائه مطالب کوتاه مناسب کودکان و نوجوانان به معلمان و مدیران مدارس جهت استفاده در فضای آموزشی گفت: همچنین در هماهنگی که با مدارس آموزش و پرورش مناطق صورت گرفته مقرر شد، برنامه‌های مناسبی در فضاهای مجازی آموزشی مانند شاد، ایتا و ... ویژه دانش‌آموزان اجرایی شود.

وی ایجاد ایستگاه پاسخگویی به سؤالات افراد درباره پیامبر اکرم(ص) به صورت تلفنی، راه‌اندازی کاروان شادی با استفاده از تزئین ماشین‌ها با پرچم‌های یا رسول‌الله، نصب پرچم‌هایی با مضامینی که ارادت شیعیان را به پیامبر اکرم (ص) می‌رساند در میادین مهم شهر با اجرای جمع‌خوانی و یا تواشیح و همچنین نصب ریسه و پارچه نوشته بر در خانه‌های محله و نصب برچسب‌های تبلیغاتی در وسائل نقلیه شخصی و عمومی را از دیگر اقدامات در این هفته اعلام کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از انتشار ویژه‌نامه الکترونیکی برای بزرگداشت پیامبر اکرم(ص) خبر داد و بیان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و پرهیز از هرگونه تجمع مقرر شد هزینه‌های جشن به این مناسبت در راستای مساعدت به یتیمان و مستضعفان به نیت پیامبر مهربانی جمع‌آوری و هزینه شود.

انتهای پیام
captcha