فراخوان پذیرش ایده‌های کسب و کار نوآورانه
کد خبر: 3931856
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
با مشارکت اتحادیه مؤسات قرآنی استان تهران انجام شد؛

فراخوان پذیرش ایده‌های کسب و کار نوآورانه

فراخوان پذیرش ایده‌های کسب و کار نوآورانه در حوزه‌های کارآفرینی اجتماعی، فرهنگی و خدماتی با مشارکت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان تهران اعلام شد.

سیدحسن دهقان، مدیر اجرایی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی ـ مردمی استان تهران در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: فراخوان پذیرش ایده‌های کسب‌وکار نوآورانه در حوزه‌های کارآفرینی اجتماعی، فرهنگی و خدماتی از سوی مجمع فعالان فرهنگی ـ اجتماعی محلات تهران با مشارکت این اتحادیه منتشر شد. این مجمع، فعالیت‌های فرهنگی ـ اجتماعی را در محلات به صورت مردمی انجام می‌دهد.

وی افزود: در حوزه اقتصادی با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بنگاه‌ها و مراکز اقتصادی کوچک و متوسط، مشکلات مالی و بیکاری پدید آمده است در نتیجه با مشارکت چند نهاد حمایتی و سایر فعالان این عرصه، فراخوان کسب و کارهای نوآورانه را طراحی کردیم. این طرح در دو بخش حرفه‌ای شامل صاحبان کسب و کار، پژوهشگران و اساتید دانشگاهی و بخش غیر حرفه‌ای  شامل علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب و کار انجام می‌شود.

دهقان تصریح کرد: به این واسطه مقدماتی ایجاد می‌شود تا ایده‌ها بتواند اجرایی شود، چرا که مجموعه‌ها و مؤسسات قرآنی هستند که مکان دارند و در کنار حوزه آموزشی می‌توانند در فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی نیز همکاری کنند تا راهکاری برای درآمدزایی باشد. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پیام‌رسان واتساپ با شماره 09100044856 در ارتباط باشند.

در هر بخش به ایده برتر مبلغ 10 میلیون تومان اهدا می‌شود. همچنین تعدادی از ایده‌های منتخب و نوآورانه با مشارکت اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران و صندوق توسعه امید و مجمع فعالان اجتماعی محلات تهران پذیرش و مورد حمایت و اجرایی شدن قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام
captcha