شیخ قبلان: توهین به پیامبر اسلام(ص)؛ اشتباهی بزرگ که تأثیری بر جایگاه ایشان نمی‌گذارد
کد خبر: 3931918
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

شیخ قبلان: توهین به پیامبر اسلام(ص)؛ اشتباهی بزرگ که تأثیری بر جایگاه ایشان نمی‌گذارد

رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان اهانت به رسول گرامی اسلام(ص) را اشتباه بزرگی خواند و گفت که با توجه به جایگاه رفیع حضرت محمد(ص) در بین مسلمانان، این توهین‌ها تأثیری بر جایگاه ایشان نخواهد گذاشت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، شیخ «عبدالامیر قبلان»، رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان امروز، چهارشنبه در سخنانی به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد(ص) گفت که پیامبر اسلام با ویژگی‌های اخلاقی منحصر به فرد، بزرگترین شخصیتی است که بشریت شناخته و الگوی صالحان است.

وی افزود: جایگاه رسول اکرم(ص) در قلوب مومنان و محبان ایشان بزرگتر از آن چیزی است که با اقدام موهن کینه‌توزان، دروغگویان و حسودان تحت‌الشعاع قرار بگیرد، زیرا او در آسمان‌ها مورد ستایش قرار گرفته و روی زمین محبوب است.

شیخ قبلان از اهانت‌کنندگان خواست تا به جای توسل به شیطان، به وجدان و عقل خود رجوع کنند. این بی‌عدالتی جنایتی است كه باید درباره آن بازنگری شود. ظالمان باید از خداوند متعال طلب آمرزش كنند، زیرا آنها از عواقب كاری كه انجام می‌دهند، آگاهی ندارند.

رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از لبنانی‌ها خواست تا از آنچه در اطراف آنها رخ می‌دهد، درس بگیرند و سرزمین مادری خود را با آن حفظ کنند، رایزنی‌ها و گفت‌وگوهای خود با یکدیگر را برای تشکیل یک دولت اصلاحی برای برون‌رفت لبنان از فساد و بحران‌های ناشی از سیاست حزب‌گرایی و سهم‎گرایی، بیشتر کنند.

انتهای پیام
captcha