برگزاری مسابقه عکس و نقاشی «خانه‌های نورانی» در اردبیل
کد خبر: 3931996
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

برگزاری مسابقه عکس و نقاشی «خانه‌های نورانی» در اردبیل

معاون قرآن و عترت ارشاد اردبیل، گفت: مسابقه عکس و نقاشی «خانه‌های نورانی» با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به مناسبت هفته وحدت برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه عکس و نقاشی «خانه‌های نورانی» در اردبیلمهدی طاهری، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت گفت: مسابقه عکس و نقاشی «خانه‌های نورانی» با شعار «هر خانه یک مسجد» به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت میلاد پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) درسطح استان برگزار می‌شود.
معاون قرآن و عترت ارشاد اردبیل، تصریح کرد: این مسابقه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و موسسه فرهنگی هنری سروش نغمه امید برگزار می‌شود.
وی افزود: موضوع مسابقه با محوریت نماز فردی و نماز جماعت بصورت خانوادگی، تلاوت قرآن و دعاخوانی و عبادت در خانه از موضوعات مسابقه خانه‌های نورانی است.
طاهری با بیان اینکه این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان تا سن ۱۴ سالگی است، افزود: شرکت کنندگان می‌توانند ۲ اثر در بخش عکس و یک اثر در بخش نقاشی به پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۱۴۳۵۲۶۱۸۹ ارسال کنند.
معاون قرآن و عترت ارشاد اردبیل، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برنامه‌های فرهنگی فراهم کرده و تاکنون استقبال بسیار خوبی از این مسابقه‌های فرهنگی شده است.

انتهای پیام
captcha