برگزاری محافل انس با قرآن ویژه هفته وحدت + صوت
کد خبر: 3932011
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

برگزاری محافل انس با قرآن ویژه هفته وحدت + صوت

طی روزهای گذشته مناطق مختلف استان گلستان میزبان محافل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی و ممتاز کشورمان بودند. این‌ محافل به همت بخش مردمی و ویژه هفته وحدت در شهرهای برخی استان‌ها اجرا می‌شود.

برگزاری محافل انس با قرآن ویژه هفته وحدت + صوت

به گزارش ایکنا، برپایی محافل ویژه ولادت پیامبر اکرم(ص) به مناسبت هفته وحدت به همت بخش مردمی و در برخی استان‌ها و در مساجد اهل سنت از ششم آبان‌ماه آغاز شده و تا ۱۶ همین ماه ادامه دارد. 

بر همین اساس اولین و دومین محفل از این مجموعه محافل روزهای ششم و هفتم آبان‌ماه در حوزه علمیه چنارلی و روستای حاج امان گرگان برگزار شد.

در اولین محفل در تاریخ ششم آبان‌ماه حوزه علمیه چنارلی گرگان میزبان قاریان و حافظان بین‌المللی و ممتاز کشورمان بود. در این محفل باشکوه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، سعید پرویزی، قاری بین‌المللی کشور، به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و محمود نوروزی، حافظ ممتاز کل قرآن، به ارائه محفوظات خود پرداخت. اجرای این محفل را علی نعمت‌الله‌زاده بر عهده داشت.

کد
تلاوت سعید پرویزی
کد
تلاوت محمود نوروزی

دومین محفل از این‌ مجموعه نیز هفتم آبان‌ماه و به میزبانی روستای حاج امان استان گلستان برگزار شد.‌ در این محفل نیز سعید پرویزی و محمود نوروزی، به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند. این محافل با توزیع ماسک رایگان و اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان همراه بود.

یادآور می‌شود، محافل ویژه ولادت پیامبر اعظم(ص) و هفته وحدت، در مناطق مختلف کشور از جمله استان‌های کرمانشاه، گلستان، کردستان، ایلام و نیز شهرستان‌های درمیان، قلعه‌گنج، زهکلوت و رمشک برگزار می‌شود.

در این محافل قاریان ممتاز و بین‌المللی از جمله حامد علیزاده، سعید پرویزی و وحید نظریان و همچنین حافظان ممتاز و بین‌المللی محمود نوروزی، جواد دلفانی و سیدحمیدرضا پورمرشد به تلاوت خواهند پرداخت. این‌ محافل به همت بخش مردمی برگزار می‌شود.

در ادامه تصاویر دو محفل برگزار شده، از نظر می‌گذرد؛

انتهای پیام
captcha