اهانت به پیامبر(ص) نتیجه ترس استکبار جهانی از گسترش تفکر اسلامی است
کد خبر: 3932091
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
یادداشت/

اهانت به پیامبر(ص) نتیجه ترس استکبار جهانی از گسترش تفکر اسلامی است

استکبار جهانی به اسم آزادی بیان با اهانت به پیامبر اسلام(ص) مخالفت و انزجار خود را نسبت به رشد چشمگیر اسلام ابراز می‌کنند که این اقدام نتیجه ترس و واهمه استکبار جهانی از قدرت گرفتن مسلمانان و در نهایت ایجاد نقاب خشونت‌طلبی برای دین مبین اسلام است.

حسین عبدالعزیزی، مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریات پنج نخل و رنگین کمان اقوام در یادداشتی ضمن محکومیت توهین‌های رذیلانه و مکرر رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، نوشت: پرواضح است که استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار، زمانی که می‌خواهند با امت اسلامی در بیفتند و با اسلام معارضه کنند، آماج حمله‌ خودشان را به نبی معظم و مکرم اسلام(ص) قرار می‌دهند.

انواع اهانت‌های شنیع به پیامبر مکرم اسلام(ص) به بهانه آزادی بیان نتیجه ترس و واهمه استکبار جهانی از قدرت گرفتن مسلمانان و در نهایت ایجاد نقاب خشونت‌طلبی برای دین مبین اسلام است.

استکبار جهانی به خوبی می‌داند نام و یاد پیامبر بزرگوار اسلام، سیره عملی ایشان، از هجرت گرفته تا حکومت 10 ساله‌ آن بزرگوار در مدینه و یکایک اقدام و تعلیم و آموزش آن بزرگوار، امروز برای مسلمان‌ها، اگر تدبر و تأمل کنند، یک درس بزرگ دینی و عملی، و مهمترین چراغ راه هدایت به سوی زندگی است.

بر کسی پوشیده نیست که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام الهام‌بخش برای امت اسلامی است و استکبار این مهم را به خوبی می‌داند، زیرا که از بیداری امت اسلامی هراسان و واهمه دارد. به همین دلیل در مقابل پیامبر اسلام صف‌آرایی می‌کنند و رحمة للعالمین را، منشأ عظیم‌ترین خیرات و برکات برای بشریت را در مطبوعاتشان، در زبان سیاستمداران‌شان، در کتاب‌ نوشتن‌هایشان، به وسیله‌ مزدورانشان مورد اهانت قرار می‌دهند. از سویی دیگر نگرانی غربی‌ها سبب شده است که اسلام افراطی را ترویج کنند و حتی تولید همین توهین به پیامبر اسلام(ص) نیز  برنامه‌ریزی خود استکبار جهانی است.

به فرموده رهبر فرزانه انقلاب مهمترین وظیفه روشنفکران و نخبگان این است که حتما می‌بایست مسلمان‌ها را بیدار کرد تا بفهمند در وجود، شخصیت، خاطرات زندگی، هجرت، جهاد، سیره‌ و درس‌های قولی و عملی پیغمبر(ص) چه گنجینه‌ عظیمی برای مسلمان‌ها نهفته است. ما از این گنجینه اگر استفاده کنیم، امت اسلامی به آنچنان موقعیتی خواهد رسید که نتوانند دیگر به او زور بگویند، نتوانند او را زیر فشار قرار بدهند و نتوانند او را تهدید کنند؛ این درس است برای ما.

 البته حامیان اصلی جریان‌های افراطی و تکفیری و سردمداران نظام سلطه و صهیونیست بدانند در آینده‌ای نه چندان دور فراتر از تحریم کالاهای فرانسوی و اعتراضات میدانی باید در انتظار دریافت پاسخ‌های با صلابت و قاطع از امت اسلامی باشند.

انتهای پیام
captcha