تولید 20 مجموعه صوتی ترتیل قرآن در موریتانی
کد خبر: 3932113
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

تولید 20 مجموعه صوتی ترتیل قرآن در موریتانی

«محمد الشیخ ولد سید محمد»، مدیرکل شبکه رادیویی موریتانی از اقدام ارزشمند رادیو قرآن این کشور در تولید 20 مجموعه صوتی ترتیل قرآن با صدای قاریان و مرتلان موریتانیایی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از «alakhbar.info»، محمد الشیخ ولد سید محمد با بیان این خبر در مراسم تجلیل از برگزیدگان هفتمین دوره مسابقات بزرگ حفظ و تجوید قرآن این کشور گفت: رادیو قرآن موریتانی تاکنون موفق شده است که 20 مجموعه صوتی ترتیل قرآن را با صدای قاریان و مرتلان این کشور تولید کند.

وی در ادامه با اشاره قدرت تأثیرگذاری رادیو در زندگی شهروندان، از تلاش‌های رادیو قرآن این کشور در نهادینه‌کردن فرهنگ صلح و برادری و ارزش‌های جمهوری اسلامی میان شهروندان تقدیر کرد.

المرابط ولد بناهی، وزیر فرهنگ، صنایع دستی و روابط با پارلمان در موریتانی نیز ضمن سخنانی در این مراسم از تلاش‌های رادیو قرآن این کشور در خدمت به قرآن و اهل آن تمجید کرد و گفت: وزارت فرهنگ درصدد حمایت از توانمندی‌های شورای علمی رادیو قرآن و مجهزکردن آن به امکانات فنی لازم است. 

وی افزود: این مسابقات تاکنون صدها قاری، حافظ و صاحبان اجازه‌‌نامه‌های قرآنی را توانمند ساخته است که در پیشرفت و توسعه رادیو قرآن موریتانی به‌عنوان یک نماد علمی و رسانه‌ای شاخص تأثیرگذار باشند.

یادآوری می‌شود، مراسم تجلیل از نفرات برتر هفتمین دوره مسابقات بزرگ حفظ و تجوید قرآن موریتانی و اهدای جایزه به آن‌ها، شامگاه چهارشنبه، هفتم آبان‌ماه، به همت شبکه رادیویی موریتانی در  محل ساختمان این شهر در شهر نواکشوط، پایتخت موریتانی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha