یوم‌الله ۱۳ آبان سند افتخاری بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران است
کد خبر: 3932156
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
امام جمعه موقت نیمروز:

یوم‌الله ۱۳ آبان سند افتخاری بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلی نوری بیان کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان سند افتخاری بر حقانیت نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران و شاهدی بر قساوت و بی‌رحمی عمال خودفروخته شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلی نوری، امام جمعه موقت نیمروز، 9 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان پس از توصیه به رعایت تقوی و ساماندهی امور زندگی، مؤمنان نمازگزار را به انجام واجبات و ترک محرمات الهی دعوت کرد و گفت: تقوی به معنی دل سپردن به ذات اقدس ربوبی و چشم‌پوشی بر لذات و تعلقات دنیوی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیمروز بیان کرد: مؤمنان خداجوی و با تقوی ضمن توجه به شگفتی‌های آفرینش و راز به‌وجود آمدن مخلوقات الهی، خدای متعال را در همه احوال شاهد و ناظر بر اعمال و کردار خود می‌دانند و به عنایت، فضل و رحمت واسعه الهی امیدوار هستند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت(ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق(ع) به وقایع مربوط به یوم‌الله ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان سند افتخاری بر حقانیت نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران و شاهدی بر قساوت و بی‌رحمی عمال خودفروخته شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار است.

امام جمعه موقت شهرستان نیمروز با ابراز نگرانی از افزایش آمار مبتلایان به ویروس منحوس کرونا، تصریح کرد: بزرگترین سرمایه یک کشور نیروی انسانی آن کشور است، و حفظ جان انسان‌ها از اوجب واجبات است. لذا، بر همه افراد واجب است به دستورات پزشکی و توصیه‌های صادره از ستاد ملی مبارزه با ویروس منحوس کرونا گوش فرا دهند و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی سهم خود را در راه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ایفا کنند.

حجت‌الاسلام‌ نوری با اشاره به موج لجام گسیخته گرانی‌ها و افزایش نرخ اجناس مصرفی و اقلام اساسی سبد کالای خانوار، اظهار کرد: آیا مسئولان ذی‌ربط از گرانی مضاعف نرخ کالاهای اساسی خبردار نیستند. چرا کسی به فکر مردم نیست؟ چرا آنهایی که وظیفه کنترل بازار و مبارزه با احتکار و گرانی را دارند، خاموش شده و به کنج عزلت خزیده‌اند؟

وی در پایان با تأکید بر ضرورت تسریع در رفع مشکلات و انتقال آب به اراضی کشاورزی طی ایام پایانی فصل کشت، گفت: مدیران جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه متولی رفع اشکالات شبکه آبرسانی به اراضی کشاورزی دشت سیستان، باید فرصت خدمت به محرومان را مغتنم شمرده و طی روزهای باقیمانده تا شروع فصل سرما مشکل کشاورزان را مرتفع کنند و این عزیزان که از مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند را از نگرانی و بلاتکلیفی نجات دهند.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha