ارائه اهداف بیانیه گام دوم در «نقش من»
کد خبر: 3932194
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

ارائه اهداف بیانیه گام دوم در «نقش من»

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «نقش من» بررسی و تشریح جایگاه و نقش مردم در بیانیه گام دوم انقلاب را مهمترین عامل تولید این برنامه تلویزیونی بیان کرد.

به گزارش ایکنا، امیرمسعود نراقی‌پور، تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه تلویزیونی «نقش من»، که از هشتم آبان‌ماه به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما رفته است، گفت: این برنامه رویکرد جدیدی در راستای بیانیه گام‌ دوم انقلاب دارد و برنامه‌ای ترکیبی و متفاوت است که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

نراقی‌پور با بیان اینکه این برنامه تلاش دارد ضمن ارائه دستاوردهای امیدآفرین انقلاب از ابتدا تاکنون، به بررسی چگونگی رفع مشکلات با اتکا به توان ملی و قدرت مردم بپردازد، افزود: نقش من برنامه‌ای سیاسی و انتقادی نیست، بلکه اجتماعی و معارفی است که اهداف برتر بیانیه گام دوم انقلاب را با بهره‌گیری از مفاهیم والای کلام‌الله ارائه می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه هدف اصلی انقلاب «ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی است»، گفت: این امر تا حدود زیادی به تحقق این گام وابسته است و نیل به این مقصود جز با شکل گرفتن اراده جمعی میسر نخواهد بود.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «نقش من» به مسئله مخاطب‌شناسی در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری، مردم به ‌‍ویژه جوانان را مخاطب اصلی این بیانیه قرار داده و آنان را «مهمترین ظرفیت امیدبخش کشور» دانسته‌اند که این مسئله اهمیت و جایگاه مردم را در گام دوم انقلاب مشخص می‌کند؛ همانگونه که در شکل‌گیری انقلاب و گام اول آن بیشترین تأثیر را داشته‌اند. در این برنامه سعی شده با مخاطب قرار دادن مردم، آن‌ها را درباره این بیانیه دغدغه‌مند کرده و برنامه‌ای متفاوت‌تر از آنچه تاکنون در مورد بیانیه گام دوم تولید شده است بسازیم.

وی به بررسی نقش اقشار مختلف مردم در گام دوم انقلاب در این برنامه اشاره و‌ بیان کرد: مخاطب باید جایگاه و نقش را خود در این مسیر بیابد و به اهمیت آن پی ببرد. برنامه تلویزیونی «نقش من» بیش از برنامه‌های مشابه با عموم مردم در فضای حقیقی و مجازی تعامل مستقیم دارد و مردم می‌توانند الگوهای شخصی خود در نقش‌آفرینی را به منظور تحقق اهداف بیانیه گام دوم به راحتی بیان کنند.

یادآور می‌شود، برنامه تلویزیونی نقش من به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیرمسعود نراقی‌پور در ۲۶ قسمت با تلاش گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما تولید شده است. فائزه مقدم، نویسنده؛ محمدرضا فیض‌الله‌زاده، مدیر تولید و محمد صائبی، روابط عمومی این برنامه هستند. همچنین، این برنامه از صفحه اختصاصی خود به نشانی naghsh_e_man@ با مخاطبان در ارتباط است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۰۹
0
0
لطفا نام نویسنده را بگویید. ممنون❤
captcha