تخفیف ویژه هفته وحدت برای دو کتاب سوره مهر
کد خبر: 3932525
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
زندگینامه حضرت رسول(ص) و حضرت خدیجه(س)

تخفیف ویژه هفته وحدت برای دو کتاب سوره مهر

کتاب‌های «آنک آن یتیم نظر کرده» و «عاشقانه‌ترین روز‌های دنیا» درباره حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س) با ۳۰ درصد تخفیف به مخاطبان عرضه می‌شود.

۳۰ درصد تخفیف برای کتاب‌های زندگینامه پیامبر(ص) و همسرشبه گزارش ایکنا به نقل از سوره مهر؛ کتاب‌های «آنک آن یتیم نظر کرده»، زندگی‌نامه داستانی حضرت محمد(ص) و «عاشقانه‌ترین روزهای دنیا»، رمان تاریخی از زندگی حضرت خدیجه(س) به مناسبت هفته وحدت با تخفیف ویژه به مخاطبان عرضه می‌شود.
 
کتاب «آنک آن یتیم نظر کرده» حاصل تحقیقات محمدرضا سرشار در متون معتبر تاریخی مرتبط با زندگی و سیره پیامبر اسلام(ص)، در قالب داستانی و به لحنی شاعرانه است. این اثر، پس از چاپ به صورت کتاب در دو قالب ویژه نوجوانان و بزرگسالان موفق به دریافت جوایز معتبری از سوی جشنواره‌های کشوری قرار گرفت؛ که از آن جمله می‌توان به عنوان اثر برگزیده دومین جشنواره قصه‌های قرآنی، پیامبران و ائمه» (مربوط به بررسی کتاب سال‌های ۱۳۷۴تا ۱۳۸۴) اشاره کرد.
 
در کتاب «آنک آن یتیم نظر کرده» گرچه نویسنده در پرداخت به سیره و زندگی حضرت محمدص) به منابع تاریخی استناد کرده، اما بهره‌گیری وی از تخیل در پرداخت احوال روانی شخصیت‌های فرعی و توصیف مکان‌ها و اشیاء، نیز به وضوح مشهود است.
 
«عاشقانه‌ترین روز‌های دنیا» به قلم مجتبی مجرد بر اساس اسناد تاریخی داستان زندگی حضرت خدیجه (س) و ازدواج و همراهی با حضرت محمد (ص) تا وفات ایشان را روایت می‌کند. این کتاب در فالب رمان تاریخی نوشته شده و از آن دسته کتاب‌هایی است که خواندنش الهام بخش و مایه آرامش است و تلاش نویسنده را در شناخت این بانوی بزرگوار می‌توان در استفاده از منابع تاریخی پی برد.
 
کسانی که علاقمند به داستان‌های دینی مبتنی بر مطالب مستند و منابع معتبر هستند، می‌توانند از این اثر برای شناخت این بانوی بزرگوار و زمینه‌هایی از زندگی پیامبر مکرم اسلام استفاده کنند. منابع استفاده شده از منابع تاریخی کهن مثل السیره النبویه و طبقات الکبری، تاریخ یعقوبی و … است که مهارت نویسنده را در استفاده از منابع تاریخی و ارائه تحلیلی از اسناد را نشان می‌دهد.. این داستان حاصل چهار سال تلاش نویسنده است که در ۱۳۶ صفحه به چاپ رسیده است.
انتهای پیام
captcha