انتشار تفسیر موضوعی به زبان اشاره و ترجمه فیلیپینی قرآن در عربستان
کد خبر: 3932792
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

انتشار تفسیر موضوعی به زبان اشاره و ترجمه فیلیپینی قرآن در عربستان

مجمع ملک فهد، ویژه چاپ و نشر قرآن کریم در عربستان سعودی، به انتشار تفسیر موضوعی قرآن به زبان اشاره و ترجمه قرآن به زبان فیلیپینی اقدام کرده است.  

به گزارش ایکنا به نقل از العربیه نت، «عبداللطیف آل الشیخ»، وزیر امور اسلامی و دعوت و ارشاد عربستان سعودی و ناظر کل مجمع چاپ و نشر قرآن کریم «ملک فهد» در مدینه منوره، جدیدترین منشورات این مؤسسه را معرفی کرد.
 
از جمله آنها مصحف جدیدی به ابعاد 13.5 در 19.3 سانتی‌متر و مصحفی به ابعاد بزرگتر یعنی 35 در 24.5 سانتی‌متر است که با خط جدیدی نگاشته شده است.
 
همچنین مؤسسه ملک فهد ترجمه مفاهیم قرآن کریم را به زبان فیلیپینی، که زبان رسمی کشور فیلیپین است و 50 میلیون نفر در این کشور به این زبان تکلم می‌کنند، منتشر کرده و 14 ترجمه قرآن کریم نیز به زبان‌های آمازیغی به خط عربی، باسا، تاکالوگی، تاجیکی، مالایی، ماندری، انکو، ترکی، تلوگو، فارسی، ویتنامی، مالایالم و نپالی بر روی سایت این مجمع قرار گرفته است.
 
تفسیر موضوعی مفاهیم قرآن کریم به زبان اشاره درباره موضوعاتی که افراد ناشنوا به آن بیشتر نیاز دارند و 6 کتاب با موضوعات دینی از جمله عقاید، طهارت، نماز، عبادات، معاملات، اخلاق و آداب نیز از منشورات جدید این مؤسسه است.
انتهای پیام
captcha