حادثه تروریستی کابل نشانه بزدلی مخالفان صلح است
کد خبر: 3933337
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
ابراهیمی ترکمان در پیامی به رئیس دانشگاه کابل:

حادثه تروریستی کابل نشانه بزدلی مخالفان صلح است

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات در پیامی به رئیس دانشگاه کابل ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی رخ‌داده، گفت: حادثه تروریستی کابل نشانه بزدلی و حقارت جنایتکاران مخالف صلح در افغانستان است.

به گزارش ایکنا؛ ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی به دکتر عثمان بابری، رئیس دانشگاه کابل از وقوع حوادث تروریستی دانشگاه کابل اظهار تأسف کرد.

مشروح پیام ابراهیمی ترکمان به این‌شرح است:

جناب آقای دکتر عثمان بابری

رئیس محترم دانشگاه کابل

با سلام و احترام

بار دیگر دست جنایتکاران تروریست و دشمنانِ علم و فرهنگ، جوانان آینده‌ساز افغانستان را نشانه رفت و تعدادی از اساتید و دانشجویانِ شریف افغانستان را به خاک و خون کشید.

این جنایت تروریستی و به شهادت رساندن تعدادی از نخبگان علمی و دانشگاهی کشور دوست و برادر افغانستان، نشانه بزدلی و حقارت جنایتکارانی است که صلح و ثبات در افغانستان را نشانه رفته و مرتکب چنین جنایات ناجوانمردانه‌ای بر علیه ملت مظلوم و استوار افغانستان می‌شوند.

اینجانب با اندوه فراوان ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی دانشگاه کابل، مراتب تسلیت عمیق خود را به دولت و ملت شریف افغانستان، اهالی علم و فرهنگ و جنابعالی اعلام کرده و از درگاه ایزد منان تسلای خاطر بازماندگان را مسئلت می‌نمایم.

در پایان با آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این رویداد تأثرانگیز و صلحی توأم با امنیت کامل در کشور افغانستان، آمادگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را برای تقویت هر چه بیشتر همکاری‌های علمی فرهنگی دو کشور اعلام می‌کنم.»

انتهای پیام
captcha