آغاز مرحله ضبط چهل‌وسومین مسابقات سراسری قرآن در بخش آقایان
کد خبر: 3933613
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

آغاز مرحله ضبط چهل‌وسومین مسابقات سراسری قرآن در بخش آقایان

مرحله ضبط اجرای راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز در بخش آقایان آغاز شده است و در روز نخست، نمایندگان هفت استان با حضور در مراکز صداوسیمای استان‌ها به ضبط اجرای خود می‌پردازند.

آغاز ضبط اجرای راه یافتگان به مرحله کشوری مسابقات قرآن در بخش آقایان

به گزارش ایکنا، ضبط اجرای راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز 17 آبان‌ماه در بخش آقایان آغاز شده و تا 22 آبان‌ماه ادامه دارد.

در روز نخست از این مرحله نمایندگان استان‌های اصفهان، البرز، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس و قم با حضور در مراکز صدا و سیمای استان به ضبط تلاوت می‌‌پردازند تا در هفته دوم آذرماه و همزمان با پخش از شبکه قرآن و معارف سیما، به صورت زنده مورد داوری قرار گیرد.

بر همین اساس در روز هجدهم آبان‌ماه نیز نمایندگان استان‌های تهران، خراسان جنوبی، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، همدان و یزد برای ضبط اجرای خود در مراکز صدا و سیمای استان‌ها حضور خواهند یافت.

در روز نوزدهم و بیستم آبان‌ماه هیچ برنامه‌ای برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته نشده و از 21 این‌ماه نیز نمایندگان استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، لرستان و مرکزی به اجرای تلاوت خود خواهند پرداخت.

در روز پایانی نیز شرکت‌کنندگان راه‌یافته به مرحله کشوری در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،‌ اردبیل، ایلام، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان به ضبط اجرای خود در این مرحله از مسابقات می‌پردازند. همچنین استان‌ سیستان و بلوچستان هیچ نماینده‌ای در مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم ندارد.

یادآور می‌شود، چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به دلیل شیوع ویروس کرونا برای اولین بار در تاریخ این مسابقات به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود، رقابت‌های بخش آقایان در فاز اول به صورت ضبط اجرای شرکت‌کنندگان و در فاز دوم نیز داوری اجراهای ضبط شده خواهد بود.

رقابت‌های بخش بانوان نیز که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار می‌شود از صبح 18 آبان‌ماه آغاز خواهد شد. در این بخش شرکت‌کنندگان هر استان در اداره کل اوقاف و امور خیریه آن استان مستقر شده و به صورت ویدئوکنفرانس با داوران که در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف استقرار یافته‌‌اند در ارتباط خواهند بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha