معرفی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در بوشهر + عکس
کد خبر: 3922261
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶

معرفی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در بوشهر + عکس

مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف بوشهر با معرفی نفرات برگزیده، 21 شهریورماه در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در 10 رشته قرآنی و رقابت 63 شرکت‌کننده آقا و خانم در روزهای 20 و 21 شهریورماه در سالن‌های شهید مفتح و شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

در این دوره از مسابقات عبدالله محبوبی در رشته تجوید، عبدالرسول سرخوش در رشته وقف و ابتدا، رضا دیانت در رشته صحت حفظ، عباس هاشمی در رشته لحن، سیدعطاالله حسینی در رشته صوت داوری بخش آقایان را برعهده داشتند. همچنین نرجس شریف‌زادگان در رشته تجوید، ندا خوشابی بندری، میترا تجلی‌زاده در رشته وقف و ابتدا، زینب یادگاری در رشته صحت حفظ، سیده‌اعظم حسینی در رشته لحن، سیده‌محبوبه حسینی در رشته صوت از داوران بخش بانوان بودند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، 22 شهریورماه در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف بوشهر که در سالن اجتماعات شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی این استان برگزار شد، توهین نشریه مستکبری خوارج را به ساحت حضرت سیدالمرسلین(ص) و نیز به ساحت قرآن کریم را محکوم کرد و گفت: بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی و سیره علمی و عملی رسول خدا و آل الله در اصل موجب پیشرفت و تعالی بشریت در دنیا و آخرت می‌شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه همواره حکومت‌های استکباری و طاغوتی به شیوه مزدورانه به دنبال هنجارشکنی و تغییر ساختارهای هویتی و فرهنگی هستند، افزود: یکی از شگردهای جنگ شناختی تغییر باورهای اعتقاداتی و تغییر بینش‌ها و ایجاد تحریف در ساختارهای هویتی و فرهنگی است.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور به حضور تخصصی‌تر شرکت‌کنندگان در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف اشاره کرد و یادآور شد: مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم در آبان‌ماه امسال بر بستر فضای شبکه ملی اطلاعات و با استفاده ابزارهای نوین دیداری و شنیداری از سوی اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه کشور به‌صورت همزمان در مراکز استان‌ها و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات از محمد جماله، ابوالفضل امینه برازجانی و سیدعلیرضا سیدجوادی در رشته قرائت تحقیق، میلاد میگلی و محمد انگشبه در رشته حفظ کل قرآن کریم، ایمان شیخ در رشته حفظ 20 جزء، محمد عرب در رشته حفظ 10 جزء، عبدالرسول رفعتی‌نسب در رشته اذان، محمدمهدی انگالیان و سید‌یاسین پیرا در رشته قراﺋت ترتیل به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

همچنین زینب حسین‌آبادی و مینا صلواتی بیشه در رشته حفظ کل قرآن کریم، نرگس تیمار در رشته حفظ پنج جزء، سیده‌شکوفه حسینی در رشته قرائت تحقیق، آمنه پولادی در رشته قرائت ترتیل بخش بانوان حائز رتبه برتر شدند.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور حجت‌الاسلام یوسف جمالی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه موقت بوشهر، عباس قلی‌پور، مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر، علی‌اکبر مداح، ﺭئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، حجت‌الاسلام نعمت‌الله رکنی، مشاور فرهنگی امام جمعه بوشهر، عبدالرضا عبدالله‌زاده، پیشکسوت قرآنی و مشاور استاندار بوشهر در امور قرآنی، حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر از برگزیدگان تجلیل شد.
 

خبرنگار: حامد فکوری
عکاس: امیرحسین مداح
انتهای پیام
captcha