تجلیل از «هادی آرزم» در اختتامیه مسابقات قرآن استان تهران
کد خبر: 3917693
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸

تجلیل از «هادی آرزم» در اختتامیه مسابقات قرآن استان تهران

در مراسم اختتامیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن استان تهران از هادی آرزم، موزیسین شناخته شده کشورمان تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از «هادی آرزم» در اختتامیه مسابقات قرآن استان تهران

به گزارش ایکنا، در بخشی از مراسم اختتامیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن استان تهران که بعدازظهر امروز 29 مردادماه برگزار شد، از یک عمر تلاش هنری استاد هادی آرزم، موزیسین و خالق آثار مذهبی در راه اعتلای هنر قرآنی تجلیل به عمل آمد.

استاد هادی آرزم آثار مذهبی فراوانی را با زبان موسیقی تألیف کرده و با این کار انس و الفت زیادی بین جوانان برای گرایش به فعالیت‌های دینی و مذهبی ایجاد کرده است. «ربنا»، «اسماء‌الحسنی»، «فرازهای مختلف دعای جوشن کبیر»، «دعای نور»، «دعای فرج»، «دعای سحر»، «بِنَبیٍّ عربیٍ»، «بسم‌الله نور» و ... تنها نمونه‌ای از ده‌ها اثر استاد هادی آرزم است که باعث علاقه‌مندی جوانان بسیاری برای گرایش به عرصه آثار دینی و مذهبی شده است.

هادی آرزم متولد 1327 بندرانزلی، فارغ‌التحصیل از هنرستان عالی موسیقی است. وی پس از آموزش نزد اساتید موسیقی از جمله ابراهیم روحی‌فر، هراند مانوکیان، فرهاد فخرالدینی و حسین دهلوی فعالیت هنری را آغاز کرد.

از فعالیت‌های او می‌توان به سرپرستی موسیقی سنتی ایران 1362 - 1358 و همکاری با ارکستر سمفونیک تهران 1359 اشاره کرد. فیلم «مسافران مهتاب» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده نخستین تجربه سینمایی اوست.

انتهای پیام
captcha