انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه قرآنی استان تهران با مجمع فعالان فرهنگی محلات
کد خبر: 3933654
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه قرآنی استان تهران با مجمع فعالان فرهنگی محلات

تفاهم‌نامه همکاری میان اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران با مجمع فعالان فرهنگی ـ اجتماعی محلات تهران و مجتمع مذهبی ـ فرهنگی ائمه اطهار(ع) امضا شد.

میثم طاهرآبادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران در گفت‌و‌گو با ایکنا، با اشاره به برگزاری نشست مشترک اتحادیه قرآنی تهران، مجمع فعالان فرهنگی ـ اجتماعی محلات تهران و مجتمع مذهبی ـ فرهنگی ائمه اطهار(ع) اظهار کرد: این برنامه در راستای هم‌سویی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی محلات با فعالیت‌های قرآنی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای جلسه سیدحسن دهقان، دبیر مجمع فعالان فرهنگی محلات تهران و مدیر اجرایی اتحادیه قرآنی استان تهران به تبیین اهداف این جلسه پرداخت، افزود: انجام ایده‌های نو در عرصه قرآنی، همراه کردن فعالیت‌های اجتماعی با آموزه‌های قرآنی، همراه شدن با موضوعاتی چون سبک زندگی اسلامی، جذب حداکثری جوانان به این عرصه‌ها و ... از جمله محورهای این تعامل است.

یادآور می‌شود، در ادامه این جلسه تفاهم‌نامه مشترک سه‌جانبه امضا شد و از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسین‌زاده، مدیر بنیاد قرآن با اهدای لوح سپاس و هدیه، تقدیر به عمل آمد. از حاضران و سخنرانان این جلسه مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و اسدی، فعال قرآنی بود.

انتهای پیام
captcha