آزمون جامع بخش معارفی جشنواره «قرآن و عترت» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3933988
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

آزمون جامع بخش معارفی جشنواره «قرآن و عترت» در البرز برگزار می‌شود

آزمون جامع و متمرکز بخش «معارفی» جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام‌نور به صورت الکترونیکی همزمان با سراسر کشور، ۲۰ آبان‌ماه در البرز برگزار می‌شود.

آزمون جامع بخش معارفی جشنواره «قرآن و عترت» در البرز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در 6 بخش «معارفی»، «آوایی»، «ادبی»، «پژوهشی»، «فناوری» و «هنری» و ۳۳ رشته به میزبانی دانشگاه پیام نور استان یزد برگزار خواهد شد.
آزمون جامع و متمرکز بخش «معارفی» این جشنواره به صورت الکترونیکی همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۲۰ آبان ماه برگزار می‌شود.
بخش «آوایی» نیز در دو مرحله استانی و کشوری اجرا می‌شود که زمان برگزاری مرحله استانی از ۱۲ الی ۲۲ آبان ماه تعیین شده و کلیه استان‌ها باید در این مهلت تعیین شده برگزیدگان استانی را به دبیرخانه جشنواره که در استان یزد واقع شده، معرفی کنند.
برگزیدگان به مرحله کشوری این مسابقات که از ۱ الی ۷ آذرماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.
مهلت ارسال آثار بخش‌های «ادبی»، «پژوهشی»، «فناوری» و «هنری» تا 15 آبان اعلام شده بود که درحال حاضر در مرحله داوری قرار دارد و نتایج آن تا ۱۰ آذرماه سال جاری اعلام خواهد شد.
یادآور می‌شود، جشنواره «قرآن و عترت» دانشجویان دانشگاه پیام نور با هدف اعتلای دانش، ايمان، اخلاق و بصيرت دينی دانشجویان و توسعه فضای معنوی و قرآنی و نیز زمينه‌سازی انس و الفت آنان با قرآن كريم و سيره معصومين(ع) و تدبر و عمل به آن آموزه‌ها همه ساله برگزار می‌شود و برگزیدگان برای رقابت با منتخبان قرآنی سایر دانشگاه‌ها به جشنواره ملی معرفی و از تسهیلات ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام
captcha