وبینار «در مكتب رسول(ص)؛ نگاهی به انديشه امام خامنه‌ای» در لبنان
کد خبر: 3934274
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
ایران برگزار می‌کند؛

وبینار «در مكتب رسول(ص)؛ نگاهی به انديشه امام خامنه‌ای» در لبنان

رايزنی فرهنگی ايران در لبنان با همكاری مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای، وبيناری را با عنوان‌ «در مكتب رسول اعظم(ص)؛ نگاهی به انديشه امام خامنه‌ای(دام ظله)» در بیروت برگزار می‌كند.

به گزارش ایکنا از لبنان، این وبینار امروز، 20 آبان ماه، با حضور اندیشمندانی از ایران و کشورهای عربی برگزار می‌شود و مصطفی اللداوی، نويسنده فلسطينی، مجری نشست خواهد بود.

در این برنامه شيخ نبيل حلباوی، عضو مجمع جهانی اهل بيت(ع) از سوريه، با موضوع «رسول اعظم(ص) از نگاه عقل، عاطفه و ايمان»؛ سركيس ابوزيد، نويسنده و كارشناس مسائل سياسی از لبنان، با محوریت «شخصيت رسول اكرم(ص) و نقش ايشان در ساختن تمدن بشری» و شیخ صلاح مرسول، محقق اسلامی بحرين، با موضوع «اهانت به شخصیت پیامبر اکرم(ص)؛ ریشه‌ها و اهداف» سخنرانی می‌کنند.

زهرا نهاوندی، عضو مجمع زبان و ادبيات عرب در مؤسسه دایرة‌المعارف اسلامی از ايران، نیز از دیگر سخنرانان نشست خواهد بود و در سخنرانی خود «نقش جهان اسلام را در دفاع از ساحت مقدس نبی مكرم اسلام» را بررسی می‌کند.

این وبینار امروز سه‌شنبه، 20 آبان ماه ساعت 19:30 به وقت تهران در فضای زوم (zoom meeting) با كد ورود 2750858949 و لینک «https://us04web.zoom.us/j/2750858949» برگزار می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان برای مشاهده زنده وبينار از طريق گوشی‎های هوشمند می‎توانند به لینک خبرگزاری «يونيوز» به نشانی «http://www.u-news.net/ar/20/10/2677/Live-%7C-Unews-Agency.htm» مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha