آغاز نام‎‌نویسی در کلاس‌های قرآنی آستان عباسی ویژه بانوان
کد خبر: 3934799
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹

آغاز نام‎‌نویسی در کلاس‌های قرآنی آستان عباسی ویژه بانوان

مرکز قرآنی بانوان وابسته به آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) در عراق از آغاز نام‌نویسی در کلاس‎‌های آموزشی ویژه بانوان در سال تحصیلی 2020 ـ 2021 خبر داد.

جمعه//آغاز نام‎نویسی کلاس‌های قرآن آستان عباسی در سال جدیدبه گزارش ایکنا؛ به نقل از وب‌سایت شبکه جهانی «کفیل»، مرکز قرآنی بانوان وابسته به بخش معارف اسلامی و انسانی آستان عباسی از آغاز نام‌نویسی در کلاس‎‌های قرآنی مجازی ویژه بانوان در سال تحصیلی جدید (2021-2020) خبر داد که به دلیل شیوع اپیدمی کرونا امسال به شکل آنلاین برگزار خواهد شد.

خانم «منار جواد الجبوری»، مسئول این مؤسسه در این باره گفت: این مرکز معمولا آموزش خود را به شکل حضوری در ساختمان این مؤسسه در نجف اشرف و در شعبه‌های خود در چندین استان دیگر عراق برگزار می‌کرد، اما در شرایط کنونی با برگزاری کلاس‌ها به شکل آنلاین، با پیروی از شیوه آموزشی قبلی و با استفاده از کادر متخصص قرآنی عمل خواهد کرد.

وی تأکید کرد: نام‌نویسی از طریق فرم الکترونیکی https://bit.ly/3k4Htje انجام می‌شود و آخرین روز نام‌نویسی در این کلاس‌ها، اول دسامبر 2020(11 آذرماه سال جاری) خواهد بود.

الجبوری گفت: یک برنامه درسی قرآن یکپارچه و مشابه آنچه در مؤسسات قرآنی به کار گرفته می‌شود برای مرکز قرآنی بانوان آستان عباسی در نظر گرفته شده است که شامل احکام تجوید، قواعد تلاوت، تفسیر و حفظ با اضافه کردن برخی برنامه‌های تقویتی است که متناسب با سن و سطح آموزشی بانوان علاقه‌مند اجرا می‌شود.

مرکز قرآنی ویژه بانوان آستان عباسی با هدف گسترش علوم دینی و قرآنی در میان بانوان فعالیت می‌کند تا در پرورش نسلی قرآنی تاثیرگذار که سنت قرائت و پژوهش علمی در همه زمینه‌های قرآن و علوم قرآنی را زنده نگه می‌دارد، مشارکت داشته باشد.

انتهای پیام
captcha