برنامه‌های آموزشی مؤسسه قرآن خاتم‌الانبیا ماهشهر
کد خبر: 3935272
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

برنامه‌های آموزشی مؤسسه قرآن خاتم‌الانبیا ماهشهر

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خاتم‌الانبیا(ص) ماهشهر از برگزاری چند دوره آموزشی قرآن برای گروه‌های سنی مختلف در این مؤسسه خبر داد.

برنامه‌های آموزشی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خاتم الانبیا ماهشهرحسن حلافیان، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خاتم‌الانبیا(ص) ماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری چند دوره آموزشی قرآن برای گروه‌های سنی مختلف در این مؤسسه خبر داد.

وی گفت: برگزاری کارگاه آموزش مقدماتی تکنیک‌های داوری مسابقات قرآن یکی از این برنامه‌ها است که ویژه آقایان برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان در این کارگاه با قواعد تجوید و قرائت قرآن کریم آشنا می‌شوند و 30 آبان‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام است.

حلافیان افزود: آموزش قرائت (روخوانی، روانخوانی و فصیح خوانی) در یک دوره سه ماهه نیز دیگر برنامه مؤسسه است. علاوه بر آن آموزش تخصصی حفظ جزء 30 قرآن کریم را به صورت حضوری و مجازی برای گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در نظر گرفته‌ایم.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خاتم‌الانبیا(ص) ماهشهر گفت: یک دوره آموزش روخوانی قرآن کریم ویژه دختران 10 تا 15 سال نیز در مؤسسه برگزار می‌شود که برای اولین ثبت‌نام کنندگان به صورت رایگان است.

انتهای پیام
captcha