برگزاری برخط نوزدهمین همایش «عمری با قرآن»
کد خبر: 3935715
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

برگزاری برخط نوزدهمین همایش «عمری با قرآن»

آیین تجلیل از پیشکسوتان قرآنی شهر تهران (عمری با قرآن) امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، رحیم خاکی، رئیس فرهنگ‌سرای قرآن، گفت: با توجه به شرایط کنونی و بحرانی کشور در پی شیوع ویروس کرونا، نوزدهمین دوره آیین تجلیل از پیشکسوتان قرآنی شهر تهران (عمری با قرآن) پنجشنبه، چهارم دی‌ماه سال جاری، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دومین جلسه هماهنگی اجرای این برنامه، با توجه به شرایط کشور، درباره نحوه اجرای برنامه، تغییراتی صورت گرفت. پیش از این مقرر شده بود که این همایش ۲۴ آبان‌ماه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برج میلاد برگزار شود، اما پیرو تصمیمات جدید ستاد مقابله با کرونا ‌مقرر شد که همایش غیرحضوری و آنلاین و با همکاری برخی رسانه‌های جمعی اجرا شود.

نوزدهمین همایش عمری با قرآن با مشارکت سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران به همت فرهنگ‌سرای قرآن در رشته‌های مختلف از جمله مدیریت، آموزش، هنر، داوری، قرائت، ترجمه و تفسیر قرآن با انتخاب یک پیشکسوت قرآنی برگزیده در هر رشته برگزار خواهد شد.

اسامی پیشکسوتان برگزیده نوزدهمین همایش عمری با قرآن پس از تصویب نهایی کمیته هماهنگی فرهنگ‌سرای قرآن، متعاقباً اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود، هر ساله همایش عمری با قرآن همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع کرونا زمان آن به تعویق افتاد.

انتهای پیام
captcha