حضور گروه هم‌خوانی محمد رسول‌الله(ص) در مرکز انتقال خون + عکس
کد خبر: 3936150
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

حضور گروه هم‌خوانی محمد رسول‌الله(ص) در مرکز انتقال خون + عکس

اعضای گروه تواشیح و هم‌خوانی محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با حضور در اداره کل انتقال خون استان تهران، در یک حرکت جهادی برای کمک به بیماران کرونایی و کادر درمان، اهدای خون داشتند.

حضور نمادین گروه هم‌خوانی محمد رسول‌الله(ص) در سازمان انتقال خونبه گزارش ایکنا، گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) صبح امروز، ۲۹ آبان‌ماه، در آستانه گرامیداشت هفته بسیج و در راستای حرکت جهادی برای فضاسازی عمومی و رفع کمبود منابع خونی و حمایت از تلاش‌های کادر درمان، در یک حرکت نمادین با حضور در اداره کل انتقال خون استان تهران به اهدای این ضرورت مهم روزهای سخت کرونایی اقدام کردند.

رحیم قربانی، سرپرست این گروه به خبرنگار ایکنا گفت: گروه هم‌خوانی و تواشیح محمد رسول الله(ص) تهران، بزرگ‌ترین گروه همخوانی کشور است، این‌ گروه علاوه بر تولید آثار مختلف دینی و قرآنی در عرصه هم‌خوانی و تواشیح، به عنوان یک‌ گروه جهادی قرآنی نیز فعالیت‌های مختلفی در دستور کار خود قرار داده است.

حضور گروه هم‌خوانی محمد رسول‌الله(ص) در سازمان انتقال خون

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ با اشاره به اینکه این گروه همواره در تلاش بوده است تا خلأها را در عرصه‌های مختلف شناسایی کند، افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر کشور در وضعیت جهاد پزشکی قرار دارد، تصمیم گرفته شد تا این‌ گروه اقداماتی در این زمینه انجام دهد. با توجه به کمبود منابع خون در کشور که طی روزهای گذشته به وجود آمده است، اعضای گروه در سازمان انتقال خون حضور یافتند و اهدای خون داشتند.



این قاری قرآن بیان کرد: این‌ اقدام ادای احترام، گروه تواشیح و هم‌خوانی محمد رسول الله(ص) به ساحت شهدای مدافع سلامت و سیستم درمانی کشور بود.

انتهای پیام
captcha