بازدید مدیرکل ارشاد استان اردبیل از مؤسسه قرآنی «نور مبین»
کد خبر: 3936179
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

بازدید مدیرکل ارشاد استان اردبیل از مؤسسه قرآنی «نور مبین»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل روز گذشته، 29 آبان به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی از مؤسسه قرآنی «نور مبین» بازدید کرد.

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از فعالیت‌های نور مبینبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، روز گذشته، ۲۹ آبان‎ماه در بازدید از مؤسسه قرآنی نور مبین استان، به نقش و جایگاه مؤسسات قرآنی در ترویج و اشاعه قرآن و آموزه‌های قرآنی در جامعه پرداخت و گفت: موسسات قرآنی بهترین مرجع برای خانواده‌ها در جهت قرآن آموزی و گسترش فرهنگ قرآنی وسبک زندگی اسلامی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: موسسات آسیب دیده از بیماری کرونا می‌توانند برای دریافت تسهیلات با مراجعه به سایت تحفه طرح خود را ارائه و از تسهیلات وام در این خصوص استفاده نمایند.

وی بیان کرد: استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های متنوع فرهنگی وهنری برای آموزش قرآن کریم ضروری است و باعث خروجی و بازدهی بهتر و بیشتری خواهد شد.

در این بازدید به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی با اهدای کتاب و بازدید از کتابخانه قرآنی شهید دهقانی‌نیا از زحمات اعضای هیئت مدیره و مربیان قرآنی مؤسسه نور مبین اردبیل قدرانی شد.

انتهای پیام
captcha