قدردانی مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران از گروه جهادی بچه‌های فاطمه(س) + عکس
کد خبر: 3936372
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

قدردانی مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران از گروه جهادی بچه‌های فاطمه(س) + عکس

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در بازدید از فعالیت‌های گروه جهادی بچه‌های فاطمه(س) شهرستان رباط کریم، از خدمات و تلاش‌های مخلصانه این گروه جهادی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و کمک‌رسانی به نیازمندان تقدیر و تشکر کرد و این اقدامات جهادی را بسیار ارزشمند دانست.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران به همراه حجج اسلام ترابی، امام جمعه و حسین رواز، رئیس تبلیغات اسلامی رباط کریم از فعالیت‌های گروه جهادی بچه‌های فاطمه(س) این شهرستان بازدید و در جریان روند کاری این گروه قرار گرفتند.

امام جمعه رباط کریم در این بازدید بیان کرد: گروه‌های جهادی در مسیر مقابله با ویروس کرونا علاوه بر همراهی و همدلی هیئت‌های مذهبی و سازمان‌های مردم‌نهاد، با از خودگذشتگی و حس مسئولیت‌پذیری در ایران اسلامی بالاخص در شهرستان رباط کریم نقش‌آفرینی کردند که این مهم ستودنی است.

در ادامه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران از زحمات، خدمات و تلاش‌های مخلصانه گروه جهادی بچه‌های فاطمه(س) شهرستان رباط کریم در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و کمک‌رسانی به نیازمندان تقدیر و تشکر کرد و این اقدامات جهادی را بسیار ارزشمند دانست.

یادآور می‌شود، گروه جهادی بچه‌های فاطمه(س) متشکل از گروه‌های جهادی مساجد و هيئت‌های مذهبی است که در مناطق محروم و نيازمند در اهداف مشخص شده، عمليات جهادی و عمرانی انجام می‌دهند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha