بیانیه سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا به مناسبت هفته بسیج
کد خبر: 3936497
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

بیانیه سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا به مناسبت هفته بسیج

بیانیه رئیس سازمان عقیدتی ــ سیاسی نیروی انتظامی به مناسبت آغاز هفته بسیج منتشر شد.

انتشار بیانیه سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا به مناسبت هفته بسیج

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی به مناسبت آغاز هفته بسیج بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد. 

در این بیانیه آمده است:‌ «پنجم آذر 1358 دوراندیشی و آینده‌نگری امام راحل عظیم‌الشأن(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی را نشان داد و با تشکیل این شجره طیبه، یکی از درخشان‌ترین صفحات زرین کتاب نظام مقدس دینی و جمهوری نوپای اسلامی را رقم زد.

بدخواهان و دشمنان قسم خورده بر ضد آرمان‌های خمینی کبیر، تلاش می‌کردند از هر سو و با هر ابزاری از رشد و بالندگی انقلاب جلوگیری کنند. اما نهاد مقدس بسیج که یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی است، امروز توانسته با حضور در صحنه‌های مختلف ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باعث عزت و اقتدار کشور شود.

بدون شک نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌های مختلف جنگ تحمیلی – علم، فن‌آوری و سازندگی – ترویج تولید داخلی و محرومیت‌زدایی و کمک به اقتصاد کشور و معیشت مردم در ایام بیماری منحوس کرونا در قالب گروه های جهادی، نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه و انقلابی این شجره طیبه دارد.

بسیج بر اساس آگاهی ـ عقلانیت – آرمانگرایی و معرفت دینی و انقلابی در عرصه‌های خطیر و سرنوشت‌ساز کشور و برای حفظ انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی وارد میدان می‌شود. عمق راهبردی فرهنگی و تفکر بسیجی، مرزهای انقلابی کشور را در نوردیده است و فراتر از مرزها، مستضعفین جهان را زیر پرچم جبهه مقاومت گردهم آورده است و امروز کشورهای منطقه با انگیزه بیشتری از فرهنگ و تفکر بسیجی و برای عزت خود در مقابل استکبار و ایادی منطقه ای آن قد علم می‌کنند.

سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا ضمن گرامیداشت هفته پر خیر و برکت بسیج، اعتقاد دارد، فتح‌الفتوح مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور، داشتن تفکر و روحیه بسیجی و استفاده از ظرفیت عظیم نیروهای بسیج در تمام سطوح مدیریتی جامعه بوده و با تفکر بسیجی هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد. دو حلقه گمشده جامعه ما در این برهه حساس، تفکر بسیجی، روحیه بسیجی و اقدام بسیجی است که امتحان خود را در عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز پس داده است.

همه کارکنان و جوانان و مجاهدان فی سبیل‌الله در ناجا و در گام دوم انقلاب با تبعیت از ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و با پیروی از مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که برگرفته از مکتب بسیج است، آماده‌تر از همیشه در خدمت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند».

انتهای پیام
captcha