ارائه میز خدمت به مدافعان سلامت در بیمارستان‌های تهران
کد خبر: 3937111
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
از سوی بسیج ادارات انجام می‌شود؛

ارائه میز خدمت به مدافعان سلامت در بیمارستان‌های تهران

سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ اقدام به برپایی میز خدمت در برخی از بیمارستان‌های تهران به منظور خدمت‌رسانی به مدافعان سلامت کرده است.

به گزارش ایکنا، به همت بسیج ادارات تهران بزرگ، به منظور خدمت‌رسانی به مدافعان سلامت، برنامه «میز خدمت» در برخی از بیمارستان‌های سطح شهر تهران برپا ‌شده است.

طی اجرای این طرح، کارکنان ادارات مختلف در بیمارستان‌های هدف حاضر شده و نسبت به خدمت‌رسانی به مدافعان سلامت و کادر درمانی این بیمارستان‌ها که در ایام کرونا فرصت رسیدکی به امور اداری خود را ندارند، اقدام می‌کنند.

خدمت‌رسانان در این میز خدمت، از ادارات مختلفی همچون ثبت احوال، آب، برق، گاز، تلفن و ... هستند که برنامه‌های خدماتی مختلفی همچون ارائه کارت ملی، پیگیری امور مربوط به مشکلات خانواده‌های کادر درمان در زمینه آب، برق و ... را انجام می‌دهند.

این طرح خدمت‌رسانی در بیمارستان‌های امام حسین(ع) طی روزهای 26 و 27 آبان‌ماه، شهدای تجریش در روزهای 28 و 29 آبان‌ماه، لقمان طی 30 آبان و اول آذر و مدرس طی دوم و سوم آذرماه) اجرا شده است. همچنین کادر درمان بیمارستان بقیة‌الله(عج) نیز طی روزهای چهارم و پنجم آذرماه از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha