بسیجیان؛ پیشگام ترویج جلوه‌های فرهنگ ایثار و شهادت
کد خبر: 3937336
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
امام‌جمعه نیمروز:

بسیجیان؛ پیشگام ترویج جلوه‌های فرهنگ ایثار و شهادت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین راشکی اظهار کرد: بسیجیان پیام انقلاب و فرهنگ ناب ایثار، شهادت، مقاومت و مبارزه با چپاولگران و زورگویان را در سرتاسر گیتی گسترش دادند و آن را در همه عرصه‌ها نهادینه کردند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، سرهنگ میراله سارانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیمروز به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیمروز، چهارم آذرماه با حجت‌الاسلام‌والمسلمین راشکی، امام‌جمعه این شهرستان دیدار و گزارشی از برنامه‌های در پیش رو و خدمات انجام شده طی ماه‌های اخیر این ناحیه ارائه کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین راشکی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: شجره طیبه بسیج از مهمترین دستاوردها و معجزات انقلاب اسلامی است که امام بزرگوار با نگاهی ژرف و حکیمانه، بذر این شجره طیبه را در سراسر کشور پاشید.

وی با بیان اینکه حضور شایسته‌ترین نیروهای فعال، پرتلاش و انقلابی برآمده از بسیج است، گفت: بسیجیان پیام انقلاب و فرهنگ ناب ایثار، شهادت، مقاومت و مبارزه با چپاولگران و زورگویان را در سرتاسر گیتی گسترش دادند و آن را در همه عرصه‌ها نهادینه کردند.

امام‌جمعه نیمروز ضمن تشکر از تلاش‌های خالصانه و زحمات نوع‌دوستانه بسیجیان جهت رشد و شکوفایی همه جانبه جامعه اسلامی، بیان کرد: بسیجیان با شجاعتی وصف‌ناپذیر در دوران دفاع مقدس و با اعمال و کردار عالمانه و متواضعانه پس از پایان جنگ، انقلاب اسلامی را در مقابل حملات ناجوانمردانه و تحریم‌های اقتصادی و ترفندها و توطئه‌های رذیلانه دشمنان بیمه کردند و فرهنگ ناب ایثار و شهادت را به زیبایی در جامعه ترویج دادند.
 
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha