نمایشگاه هنری «جان پدر کجاستی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3937707
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
توسط کمیسیون ملی یونسکو - ایران

نمایشگاه هنری «جان پدر کجاستی» برگزار می‌شود

کمیسیون ملی یونسکو - ایران در بزرگداشت هفته هنر افغانستان نمایشگاهی مجازی از آثار هنری را در شاخه‌های خوشنویسی، نقاشی و نگارگری، عکاسی، گرافیک، صنایع دستی و موسیقی (سازهای سنتی) برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو - ایران، کمیسیون ملی یونسکو - ایران در بزرگداشت هفته هنر افغانستان و با عنوان «جان پدر كجاستي؟» نمایشگاهی مجازی از آثار هنری را در شاخه‌های خوشنویسی، نقاشی و نگارگری، عکاسی، گرافیک، صنایع دستی و موسیقی (سازهای سنتی)، از تاريخ 22 تا 28 آذرماه سال جاري برگزار می‌کند.

اين نمايشگاه با گفت‌وگو با استادان برجسته در حوزه‌های مختلف هنري همراه است. در مراسم افتتاحیه نمایشگاه که 22 آذر در صفحه اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو - ایران به آدرس @unesco.iran  برگزار می‌شود، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران، سفیر کشور افغانستان در ایران و تنی چند از چهره‌های ادبی و هنری افغانستانی سخنرانی می‌کنند.

از همه هنرمندان علاقه‌مند به شركت در اين نمايشگاه دعوت مي‌شود كه آثار اسکن‌ شده خود را با کیفیت مطلوب (ترجیحاً 150dpi)، به‌همراه رزومه‌ای از هنرمند شامل: نام و نام‌خانوادگی، سال و محل تولد، سابقه فعالیت هنری، توضیحاتی پیرامون اثر یا آثار ارسالی، همراه با یک قطعه عکس از صاحب اثر، حداكثر تا تاريخ 15 آذرماه، به نشاني ایمیل afghan.art.week@irunesco.org ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه مجازی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، به نشانی https://gallery.irunesco.org/ مراجعه و جلسات گفت‌وگوهای تخصصی در طول هفته را از طریق آدرس اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو - ایران  (@unesco.iran) به‌طور زنده، در زمان مقرر و به‌ شکل ضبط شده در روزهای آتی دنبال کنند.

شايان ذكر است كه بازدید از نمایشگاه و شرکت در جلسات گفت‌وگو برای عموم آزاد است. علاقمندان در صورت نیاز می‌توانند با شماره 09194887832 تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha